Parco di a Liga di i Stati arabi


U parcorsu più grande di Casablanca , chjamatu u Parcu di a Liga di l'Arabi, hè statu scunfittu in u 1918 da l'architettu francese L. Laprad. U parcu hè un orgogliu è un locu predilettu di restu ùn solu per a pupulazione lucali, ma ancu per i turisti chì volenu relaxà da l' excursioni sottu u sole scorching.

L'architettura è e funziunalità di u park

A Liga Arabica Park hè un spaziu apertu cù parechje palmare, corsi è puseti di fiori. L'architettura di u parcu hè cunglinda cù tradiziunali europei (camini diretti cù anguli currutti, numerosi rinchjostini à l'ombra di l'arbureti) è culore orientali (i più beddi di fiori, palme, ficus, etc.).

Eccu, in più di e piante bè cunnisciutu à i europei, i piatti tipici per u livanti sò ancu presentanu: palme di date, cullucatu in carusi, varietà rari di fiori, è assai arcade è arbors circundanu stu bellezza. I attraversu principalu di u parcu hè un bonu stazzu, induve pudete amparà i fiori bianchi è fiori, una palma di piuma chì travaglia u parcu da un extremu à l'altru è una funtana chì decore u centru di u Parcu Legate Arabu.

Ciò chì vede è fà in u parcu?

In u Nordu di a Liga Arabica Park in Casablanca hè a Cattedrale di Sacré-Coeur . A struttura hè stata fatta in u 1930 nantu à u prugettu di u Francescu Paul Tornon, in l'articulu di a catedrale, i mutivi di l'architettura gtica europea, l'elementi arabi è moorisi sò leggiti. Oghje, per a so ghjustificazione, a catedrale ùn funziunale è hè chjusa à i visitori, ma in occasione di i vacanze a cità i so porte alcanza oghji.

In u territoriu di u parcu, parechji cafeti è ristorante di a cucina marocaina aspittavanu à i visitori, i prezzi in u quali sò assai demucratici, è u menzu offerte piacere cù a so varietà, siddu si vulete, ponu piglià tazzi è alimentazione cù un picnic. Ci hè un locu di divertimentu "Yasmin" per i zitelli, postu chì ùn sò micca assai attraversu, ma i ziteddi certezza definite cum'è i treni, i caroselli, i carchi, l'arnesi è i slides.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Pudete ottene unu di i parchi più belli di Maroccu cù u tramu, l'impunità necessaria hè chjamata Station Tramway Place Mohamed V, o per un taxi da un locu convenientatu, hè megliu d'accordu in u costu di u viaghju in anticipu.

U park hè apertu à u ghjornu, ma avemu avvezziatu à visità a ghjurnata, l'ingressu à u park hè liberu. U Parque di Divertimentu Yasmin hè apertu da 10.00 a 19.00, u tarifu d'accessu hè 150 MAD.