Infantile - u significatu di a parolla

A definizione di a parola "infantilismu" hè cercatu da parechji oghje. Quandu u prublema di prisenza in l'aspettu esterni o cumportamentu di e caratteristiche caratteristiche di u stadiu d'età predilettu addiventanu troppu urgente oghje, u tardiu in u sviluppu di a personalità. Prutezzione di i qualità di i zitelli in una persona è un lag in u sviluppu di l'esfera emotional-volitional.

U significatu di a parolle infantilezza in un sensu figurativu hè carattarizatu da una manifestazione di u zitellu in diverse sani di vita, nè a capacità di decisioni informati è di disprezza di obligazioni.

Signs of infantility:

  1. Ogni centru. Ogni centru, incapacità di cumprenderà è sentite a cundizione di l'altri. Un egocentricu umanu ùn ponu capiscia chì l'altri puderebbenu pensate è vedi u mondu cun ellu altri. Ellu hè sicuru chì tuttu hè creatu per ellu solu, è quelli chì u circondu ci anu bisognu di i so bisogni. U mondu internu di l'altri ùn hè micca interessante per ellu.
  2. Dependenza. Incapacità o vuluntà à serviziu. Questu hè più cumuni per l'omi, per esempiu, in una famiglia si ricusanu à fà i travaglii, discutennu ca portanu i soldi à a casa. Questu hè chì questu omu tocca dui roles differenti, à u travagliu hè rispunsevuli, è in casa - un zitellu infante.
  3. Orientazione nantu à u ghjocu. A maiò parte di l'omosessu è u materiale hè passatu nantu à u ghjocu. I ghjoculi più famosu di un zitellu adultu sò i gatherings constantemente in bar, discos, shopping, purchase of novità tecniche.
  4. Incapacità di decide nantu à i so propii. Per piglià una decisione, a vulintà hè necessaria, è a persona pericienta prifirisci per vende senza straining, elettu un pathu cù menu resistenza.
  5. Unwillingness per risponde per una vita è ezioni. L'opzione più faciule ùn solu micca solu per ellu stessu, trasfurmà sta missione à l'altri, è spessu circundatu di una personalità infantil sò questi persone.
  6. Mancanza di piani per più vita. A vita di una persona periculu hè una "ora" infinita, perchè ùn pò micca troppu cura di a salute è di finanziari.
  7. Incapacità à l'autocone è l'autoestimu. Ciò chì passa in a vita ùn hè micca amparatu, per ùn andà in l'experientia, chì restanu un avvenimentu ordinarju. I paisani infirmiali ùn anu micca amparà da a vita.

In psicoluggìa, a infantiltà hè cunsiderata cumpresa cù una educazione di qualità.

Cause di infantisimu:

  1. A maiò parte di i genitori impediscenu l'indipendenza di u zitellu cù a so fideltà. Nun fiducia, cuntrollu, punizzioni severa per azzione errata è u scopu di fà qualcosa in u zitellu sussegna più tardu sempre per sempre.
  2. Cù i so frasi è l'azzioni, i genitori cunvince u zitellu chì ghjè un perdatore, chì ùn pò micca esse instructatu, altri fannu megliu, eventualmente suppressing testamentu è sentimenti.
  3. Grandi cura di i genitori, chì à traversu u zitellu sperienze à e so ambizioni.
  4. I parechji aduranu u zitellu. Per via di u risultatu, u cuncipu di u zitellu s'aproghja assai, cù a certazza chì tuttu in a vita pò esse ottimatu senza sforzu.
  5. Divorziu di i genitori. Mentre i paisani capiscenu micca, u zitellu si senti senza mancu. Ùn spessu ùn capisce micca ciò chì passa è si pigghia la culpa à ellu stessu. U picciottu chjusu è principia à vive in u so mondu, induve hè còmpiu, ma u mondu reali scantale.

L'Infantibleness hè tipicu per i persone di i dui sessi, ma in l'omi hè assai più cumuni. Tali persone ùn avè micca una famiglia per una longa volta è vanu cù i so genitori. Un cumpagnu di vita pò esse apprezzatu à a insistenza di i genitori chì sò stancu è ùn ponu più appogni è soprappiù figlioli maiò. Quandu i figlioli nascinu, cura i monti è a casa, in quantu u mantenimentu di a famiglia, sò soprappiuti da tutte e spalle di a donna. U "sustegnu" dissociates herself, passa tuttu u tempu in fronte à a so informazioni o televisione.

Infermità femminile esistia ancu. I donne anu ghjornu in i clubs, casinò. Tentanu di u nascita di i zitelli, a creazione di una famiglia, una casa. A risuluzione di i so prublemi di migliori sò inizialmenti i genitori, è dopu i patruni.