Artisanati da i rami d'arvuli

L'arbureti sò cusì diverse in forma è di dimensione chì senza assai esforzzi sò diventate à articuli grazii. Una imaginazione spugliata, materiali utili, è ancu i zitelli più chjucu ponu fà da articuli à l'arbureti artifice.

Articuli di i rami per i zitelli "Pupae" è "Caterpillars"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Facemu un caterpillar. Per fà quessa, aghjustemu u restu di filatu multi-culore in pezzi di u listessu prugettu.
    Fixemu a filadura di u ramu è cusì chì a ciumi di libertà aghjustate in diverse direzzione. Glue l'ochji. A nostra laguna hè pronta.
  2. Per pupi avemu pusatu nantu à i ramoscelli di una faldella di scuppies. Glue l'ochji.

Articuli articuli fatti di "Branches" di a "Casa"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Preparate u pianu. Per fà questu, aghjunghjemu a plastisina nantu à una basa di cartuni cù un capu di 1,5 cm. Pusitu i stessi ramoscelli nantu à u mità.
  2. Accuminciamu a custruiri i mura. Emu accuminciamu a so custruzzione cù a stallazione di cantieri in u cantonu, è poi pusà e rachete in u locu di fiastra è porte. Per racks opissenu a attitudini più spessi, cù rami à a cima.
  3. Amendu l'armata sottu u ventu, cù una strata per questa. In cima di elli ci attaamu cu l'aiutu di plastiline ghjuvoni di ghiaccio nantu à a porta è di Windows.
  4. Dighjà fillete e pareti cù rami di u listessu tamantu è grossu. I crachi trà e rami sò tricati da l'internu cù plastimuline è fugliate cù fogli.
  5. Accuminciamu a custruiri u tettu. Puderanu e raggi, chì serve com'è a basa di u nostru canzadori, è aghjunghjeghja à i posti in u cantonu, senza rigretti di plastisina per questu. L'altitudine superiore di i vigghi must be connected.
  6. Fixemu cù l'aiutu di ghjuvannali di plastisula, a quale u materiale di tagliitura serà fugliatu - foglie seques.
  7. Cromatu in tettu. Cumincià u travagliu hè necessariu da a linea più bassa, sviluppantinu gradualmentu. I casci sò stati cun plasticine.
  8. L'ultimi pinzei arristaru - u casu di a finestra è a porta. Faremu a voglia di a vanda da i picciocchi, chì si metteranu di plastica. È femu una porta da un pezzu di un capu di legno, nantu à quale chjamavamu chjassi cun l'aiutu di penni di feltti. Guariscenu i crescente di i partire, i rollu di e manichi di a porta si spusarà da i bè. Per apre e chjusu a porta, facemu pervi di filu di u filatu.