Si pi lavari li porti?

Avete mai pensatu quantu parechje volte à u ghjornu duvete aghjustassi è apre u opere è porte interiore? Hè sorpresa, ancu i più carichi di elli à u tempu perdenu l'apiece originale. In questu articulu, avemu a circari d'accortagherà cumu purificheghjani boni pòpuli da parechje materiali in modu perchè duranu più.

Si per lavà e porte interroom?

Hè e porte in u appartamentu chì avemu apertu è cercanu parechji volte un ghjornu. Idealmentu, quandu u operatore hè necessariu di tuccallu solu u manicu, ma in a pràtica ùn solu ùn succede micca sempre. Nantu à u tempu, spots, impresi e altre cuntenutu anu nantu à a superficia. Pigliate a manera di lavà i porti interni, per ùn dà a so superficia.

Si pi lavari li porti laminati?

A superficia laminata hè abbastanza risistenti à l'umidità è i detergenti fini. I medichi per lavà i pranzi facianu, hè permissibile d'utilizà una mistura di l'alcohol è l'acqua. Per u processu, piglià una draghisa fugliale o spugna. Dopu lavatu, a superficie hè asciucatu seccu è trattatu cù cerami spichi.

Si pi lavianu di porte di legno?

U primu, e porte duvite esse spiegata dinò in u polu cù un pappu frettu fissu è immediatamente asciugau. Frà l'altru, quellu chì hè permessu di lavà di porte di legniu cù una gravissima contaminazione, solu una mistura di acqua è di l'alcoolate. Tutta i detergenti ponu danari à u lacquer coating.

Si pi lavari la porta di metallo?

I porti d 'ingaghjamentu sò esposti à a terra, almenu. Ci hè parechje scelte chì pò esse porte ghjunti da u metal. Per questu scopu, utilizate l'acqua pura o solu solu sapenza, pudete pruvà prudutti spiciali senza particulate abrasivi. Di genere, l'internu hè cupartu cun un laminattu , fibreti o MDF. Per a so purificazione è cura, i prudutti di cera chì custituiscenu per i pane decorativi pò esse usatu.