Cumu lavu li stini stretchi?

Oghje, i limiti massimi sò assai populari, ovenu tutti i difetti, mentri mirani modene è in bon intellu cù l'interiors di stili differenti. L'assicuranza di i pruduttori sò quelli cechi in stretchici ùn anu micca bisognu à esse lavati, perchè sò impregnati cù una cumpetibile speciale di ripulszione di u dustu, di sicuru, sò cunvince suficientemente. A listessa cumpunimentu cuntene e cumpunenti chì impediscenu a propagazione è espansione di i microorganisimi. Tuttu sti, induve, qualità pusitiva di i limiti tènnii muderni sò staciati in u testu di publicità chì accumpenu u pruduttu à compra. In ogni casu, in u praticativi succedi d'una manera diversa. À qualchì puntu, truvate a terra à u stretchtu. Hè per quessa chì parechji sughjenu nantu à dumande, hè pussibule di lavà a tagliu di stretch è, se fussi, cumu fà.

Cumu apparenza cura di u tufonzu?

Ùn hè micca abbastanza faciule per piglià cura di i teatru di stretch. A dimostrazione mostra chì un accostu raghjunatu à stu prublema ponu purtà à una violazione di a geomitria di u suffittu, sagging, cambiamenti di culori, terbitezza è altri prublemi.

Cumu si pulisce i tetti stretchi? L'idea di purificazione cù un aspiratori hè rifiutu immedtamente - perchè pudete deformà u revestimentu. I spazzelli rossi ùn anu micca esse usatu - ponu scarrà o ancu fà rasparà u materiale di coating.

Stretch ceilings sò basati nantu à tela, PVC o film. Pagau attente à questu quandu aghjustà u detergent. Puderete elettu un detergente per u teatru di stretch, a struttura di u materiale deve esse cunsiderata.

Cusì tutti i stessi, chì significheghja per lavà i teatru stretchjianu?

A scelta bona di u detergentu include a verificatu di salvezza, chì hè assai impurtante, postu chì l'ingredienti di un detergente particulare o un agentu di purificazione ùn hè micca adattatu per u materiale di u to ceiling. Per quessa, hè megliu cunsultà cun un spécialiste à u mumentu di compra è installazione di un tufonzu o micca trottu persone per andà per cunsiglii à a tenda più vicinu in quale sò stati tarri strette. Dopu a cunsultà e selezziunate un detergent, prima appiccicà un pocu di u rimediu in un spaziu di visibilità alta o in un pezzu di "cuntrollu", è poi arringe cù l'acqua (o limpiate cù un pappagallo) senza piacè per a sicura chì a scelta hè questu.

Hè per purtà un tufonzu?

Per a manipulazione sò solu prudutti bracciale o sponges. In u nisun casu, u stretcheru di u filtru di limperu cuntene ancu cumpunenti abbastanti bassi chì ponu dannu u materiale di rettante. Di genere, i fabricatori di ceilings di stretchità di qualità producinu è i prudutti stampati per i cura di u revestimentu. In generale, a crescente meccanica nantu à a superficia di u preziunamentu durante a limpezza o lavatu solu ùn pò esse minimu (per ùn stenderà a basa). Idealmentu, u tutale di stretchu solu s'ellu hà da asciugà. Hè megliu sprazzate i mezi per lavà o purificazione di u teatru stretchinu nantu à u materiale di u repertoriu da u pistola spressiva, più di l'appiecà cù una spugna o di raspberry. Dopu l'appiecà à i prudutti di a cura di curati, hè megliu a limpiari cù un pappallu pelu brutta.

In generale, ùn hè micca piacevule à colmuvi i soffini in bocca - vi piglià un bellu pezzu per travaglià in posa incunificanti, per quessa, hè probabilmente bellu di utilizà una scogliera di camara. Hè pussibule di ricuperà à una manera ancu simplista è elegante - per chjamà un spécialiste da una cumpagnia di cumpagnie chì probabile sapè chì u pruduttu hè megliu utilizatu per pulisce o questa cobertura è cumu fà facile bè.