Cumu lavu un mantellu?

U mercatu mudernu di e tùncia li permette di scelta un capo di lana, drape o cachemire. Un saccu di mudelli è stili per qualsiasi figura facenu stu tipu d'outerwear assai populari. Ma nantu à u tempu, pudete esse furnitu nantu à u mantellu chì ùn pò micca sempre esse eliminati senza l'aiutu di un pruduttu seccu. È in u prucessu di i calzi chì stinche nantu à e manichi o indurizata ponu appruparà e culori tacchi. Cumu lavatu un mantellu è pò esse fatta in casa?

Pudeme mi rinfrescita?

A più simplice è più affidatu di ricaricà a ropa hè di dà à i prufessiunali. Se per qualchissia perchè decide u feraghju nantu à u vostru, avete bisognu di fà tuttu cù curazione. Prima, leghjite nantu à l'etichetta, pudete puru lavate a tonda. Alcunechji prudutti pòbbenu avè incusciate inseriti, chì quandu u so lavare saranu deteriorate. Questi cose bisognu à esse limpiatu cù un sbagliarone. Ùn pudere micca lavate un capelli di cachemire o lana. Queste materiale hè bisognu di ricchezza è a cosa perderà u so aspettu, è u cravate pò "sguassà" in tuttu. Sì compite un mantellu di drape, pudete "cunmbanu" cun ellu.

Cumu lavu una mantella drachica?

Prima di pudè lavurisce u to vestitu, studiu studienti l'etichetti. Per un pruduttu cù inserenti affettati, solu a savurosi cù una sponge bassa hè permessa. Per fà questu, preparanu una solu solu solu, perchè micca troppu cuncintratu (pò esse tagliati nantu à a robba). Aduprà a suluzione nantu à a stemma cù una sponża luposa è si allora un momentu. Allora scapigliate cun un sbagliata. A fine, fate un pappagallou umitu per sguassà e restu di soap.

Se ùn ci sò senza costi pegati è u fabricatore permette u lavare di u mantellu, puderete prucede à metudi più radichi. Limpia solu da a manu, cum'è lavatu a mantellu di i draghjusi in i prudutturi di màlevolle di màlezza ùn averanu micca. Rete sulu cù powders delicate. Scrivi in ​​u bagnu di l'acqua fresca è diluce cun un pezzu pezzu, hè megliu utilizà gels pè lavà. Dip u capru in a suluzione è lasciate per un pocu minuti. Pigliate a garbu cù a so sponza brutta o un sbagliu. Rince u to mantellu in acqua neve è fate nantu à i vostri perchè. Assicuratevi di sparghje tutte e ricceti è secche in un locu ben ventilatu. Hè megliu per esce da un balcuni o loggia vicinu à una finestra aperta, ci sarà un flussu constantu di l'aria è u mantellu ùn vi riceve un oliu displemente. Se ogni cosa si facianu bè, u mantellu retarda a so apigna originale è ùn difese.