Affärs Museum


U museu di l'Affandi hè un locu assai interessanti per i amatorii di l'arti è di tutti quelli chì vulete acquaghassi di a cultura d'Indonezia , chì u so representativu vivu è l'artistista-expressionist Afandi Kusuma.

Situazione:

U custruitu di u museu Affandi hè situatu à u bientu di u fiumu di Gajah Vong, 6 km a est di u centru di Yogyakarta in l' isula di Java in Indonésia.

Quale hè Affandi?

L'artista indonésia Affandi Kusuma (ind., Affandi Koesoema) hè unu di i più grandi creaturi di u so paese. Era ricunnisciutu largamente è cunnisciutu assai all'estiru Indonesia . Affandi hà scrittu à l'estilu di l'expressionismu, incoddu studientu studienti indipendenti di i maestri europei di a pintura è combina cù i motivi indonesi di u teatru di Vayang.

U futuru artista nascìu ntô 1907 in a cità di Cirebon. In u 1947 dirigit l'associu "Artisti di u populu", è cinqui anni dopu fundò l'Unione di Artisti d'Indonezia. A peculiarità di u funziunariu di u maestru era chì hà t'hà impiegatu imbrunelli micca cun un sbagliu, ma cù un canna di pittura, chì dà u so volumu di l'opere è aiuta à spressione l'umore specie di l'autoru. A tecnica hè stata scuperta per accidenti, quandu u maestru ùn pudendu truvà un lapis è hà pigliatu una linea in u tile cù un tubu.

U so stile unicu di Affandi hè stata utilizata pè a prima volta in a film "U Primu Niette" (Carrying the First Grandchild, 1953). A sta tecnica amparò a pupulazione è aiutau à revelà sensibilizà internu, per fà un scantu di cumpetenzi. Questu hà adubitu fama è u mette nantu à a par cù Van Gogh è certi Impressionisti, in chì Affandi studiau (Goya, Bosch, Botticelli, etc.).

Storia di u museu

A principiu di l'edificazione di u museu attuali era a casa chì Kusuma Affandi hà designatu. In Yogyakarta, hà campatu da u 1945, hà acquistatu un situ quì chì, in l'anni 60. XX seculu era custruitu galeria. Cchiu` appressu lu cumuni di museu di Affandi hà scopatu à 4 galerie. Dopu à a morte di l'artista (hè intarratu quì, nantu à u territoriu di u museu, secondu a vulintà), a so figliola Kartika principia à gestisce u museu è a Fundazione Cultural Afandi. Oghje, a casa hè circa 250 opere da u pittore stessu, cum'è l'opere di i so parenti.

Chì ghjè interessante di u museu Affandi?

Cù crescita, a casa-museu ferma assai interessante. Above un di l'edifizii, u teatru hè fattu in forma di una foglia di banana cù trè razzi divergenti, chì ricurdeghja u casu quandu l'artista hà tappa a so foglia cun una lampa duranti u principiu di a chjagua.

In l'esposizione di u museu, i turisti anu da pudè vede circa 2,5 à centri ritmi di Affandi, cumprese l'autore ritratti è ritratti di a so mòglia in l'anni di vita, paisaghji di natura indonesiana (l'attrazione particulare di l'artista hè focu annantu à u vulcanu Merapi). A maiò parte di l'opere trasmetenu una atmosfera di vita è vita di l'Indonesiani. Ci sò ancu dipinti da altri artisti, cumpresa a moglia è figliola di Affandi.

In più di i pittura, u museu prisenta l'usu persunale di l'artista, cumpresu autucere è bicicletta. Dopu a visita , pudete rilassate in una piccula cafetería nant'à u territoriu di u cumplessu museu. Comu sorpresa, tutti i clientni di a cafeteria sò offre ice cream gratis.

Cumu ghjunghje?

Per visità u museu Affandi, ci vole à piglià l'autobus 1A da a strada principali di Jogjakarta - Jalan Malioboro. I busi Transjogja I rotta 1B è 4B seguenu ancu u destinazione. Una alternativa hè di piglià un taxi (Uber, Grab è Gojek).