Malata negra cun pelle

I roti di invernu sò generalmente i più altimati. Hè bisogna abituale, ligere, micca troppu cunsumu, perchè pò esse facilmente movendu è esse bellissima per aduprà per più di una stagione. Chjucu trà ghjunghje cù un mintu sinteticu è una manufatti naturali, vaghjime indicatori fènduli nantu à a robba larga à pattu naturali.

Maglie di donna negra cun avè

U mudellu riprisenta un mudellu mudificate è hè una tendenza di una nova tempesta d'oghje è invernu. A chaqueta di ghiaccio pò esse di tanti longhi:

Abbigliata negra bianca cù paglietta naturali hè un acorzatu cù u cignu, oghje o pate di pezzi fini. Ogni settore hè ancu inchiostu à imbulighjà. Una cammisa negra cun quellu chì hà parechji vantaghji induvinti:

Décorazione di culori di piume cù u pelle

In u cunghjettu cun i chjappiżi, ghjustu, raccoi è raposu Arctic sò più spessu usati. U capricci di capuzuri è manichi sò diventate un scuperta addoppendu in i ghjàllici particularmente severi. A decorazione cù a pelle ha longu hè un mudellu di disignu pupulari. Ci hè parechji tipi di mudelli:

  1. Clàssicamenti è elegantement, pareva una giacca negra cun u collu di pelle. Stu mudellu hè adattatu per quelli dritti chì ùn ci piace micca i capelli è u sportiu, è un pilatu acch'ellu abattitu cù un colu spumante seranu eleganti è pruteggiri in u friddu.
  2. Una bracera negra cun borse di pilia hè u mudellu più famosu di a futura tempesta invernale. I datu principale di questa figura hè l'indutata di l'azzetta di a borsa è i sacchetti di a pelle chì avemu un cutru cutratu chì hè facilitu di mette e mani in elli. L'elementu di pezza succedi, sia sdivillati nantu à i buttone, è ùn pò micca sfuenti, chì ùn si mette incestu per aduprà una chjave nuda in a piova, ma questu interessante interessante calma e mani perfetta.