La Chiesa Evangelica di Lesoto Maphutseng


La Chiesa Evangelica in Lesoto hè unu di i principii attraversu di l'Africa, cum'è a più antica a prutestante iglesia in u cuntinente. Fubbe installatu in u 1833. Per a so erecció, i meglii maestri eranu assemblati, è a Società Missionaria Evangélica di Parigi fù l'iniziatore di a custruzione. Cù u sustegnu di u re, a chiesa cuminciò à esse crescita rapidamente è sviluppata.

U valore religiu hè un tesoru naziunali

Oghje chì a Chiesa Evangelica tocca à un rolu impurtante in a vita religiosa di l'Africa, ma più per Lesoto. In u 1964, a chjesa si avè acquistatu indipindenza, u quale a so attività ferma più oltre e fruntiere di a so piccula patria, perchè u numaru di i participanti hè incredibile grandi - 340.500 pirsuni, si face 112 circundante, in quali ci sò centei di casa di prichere.

Ma cumu pò esse u templeariu interessante per i turisti? L'Eglise Evangelica hè situata in u più bellu valle di Maphutseng, trà i paesi di Zugting è Mafeteng . Dopu un radiusu di circa 40 chilomitri ùn ci hè micca una sola cità o paese. A cità più vicinu hè in u nordu-ovest, vicinu à Tsguting. Ci hè chì a scola primaria di a Chiesa Evangelica hè situata. Ma l'attinzioni di i viaghjatori attrae da u tèmpiu stessu, chì hè circundatu di a natura virgine. Stilutu di custruzione, impregnatu cù linii geomulitici regularmente, si trova in armunia à i circondi vicini.

Quì sò spessu ùn sò micca solu i turisti, ma ancu i membri di a chjesa evanevica, mentre chì elli ùn puderanu micca scumparte a natura primordiale di queste locu. U Valle di Maphutseng hè un grandore postu per restè è restaurà u equilibriu spirituali.

Cumu ghjunghje?

A chjesa hè in a vallée di Maphutseng, chì si trova in u sudu-ovest di Lesoto . Pudete fà ricercà per andà in a Ruta R393, è in u spaziu di u paese Palmierfontein versu u nordu. I signali avanti à Maseru pò aiutà à truvà a vaddi.