Botta d'argentu nantu à i tacchi culo

Sette anni fà avissiru chjamatu buttelli nantu à un puntu ghjuvellu, è, in principiu, ùn esiste micca da a verità. In ogni ghjornu, oghje "a buttiglia" hè presente in tutte a moda "otoño-inverno", è, sicuru, micca solu a parolla: mudelli sorprenimi di un hibridu di stivali, scarpi è di scarpi sò sbattulati i tacchi nantu à podi anchi in Milanu, Parigi ... pudete trasferisce In una parola, sò una di questi novità ricenti chì anu successivatu l'arrabbinata, pari, in ogni rincò di l'Europa è l'America.

Oggetti d'invialli cù i tacchi giallu: chi di elettu?

Ankle stivali pò esse inverndu è u vaghjimu, a so diferenza principale in u materiale di l'intrezzamentu internu è u grossu di a pelle: cusì, a versione di l'invernu s'assumiglia cale calzature di donna chì hè stata fatta cù un pilu densu è una sola densa in a forma di una piattaforma o senza ellu. Avemu bisognu à fighjà attente à u ghjuvellu curatu, perchè dichjarate cusì calzate aiutanu à prutezzione di i peri da a friddi nè è di u ghjacciu, caratteristiche di u clima. C'est pourly, sti mantelli tene u so funziunalità principali - questi paroli feminini.

I buttiglii nantu à u ghjuvenu di u ghjuvenu di u ghjuvendu ci anu adduviri a donna cun una bona forma fisica o semplice bello mutandine estremo chì ùn sò micca paura di fughje è ponu caminari nantu à i so bocca ancu in tempore nevicata. Ai puru sta scelta hè ideali per quelli chì anu un carbu è vogliu vede slim: dopu allu, hè troppu longu per caminari nantu à i tacchi alti, anchi in tempi caldi, senza viaghja è asfaltu slippery.

U bottigghi cù un talonu di coghju sò abbastanza stàbbili, soprattuttu s'ellu si trovani nantu à una pallidale cù un soggiu. Sò bè per qualchissia vistitu, pò esse à u lock u stanchizza, anche si a prima opzione in invierno hè più piacevule.

Inoltre, per sicuru, ùn ci hè bisognu di dì chì e stivali in inviu devenu accatulà u turmintu, in cuntrastu cù i so "fratelli di primavera-primavera", chì ùn hè micca necessariu.

Moderno Booties 2013

Avemu verificatu chì tipu di botulini in 2013 seranu svilivati:

  1. Talianu taccu. Oghje, a nuzione di "hairpin" hà practicamente desaparé des vende magazines di moda, per quantu tempu - ùn hè micca cunnisciutu, ma avà un pilotu spessu hè in moda, è questu hè applicatu à e stivali. In ogni casu, a pianta pò esse assenti, ma da un puntu praticu prisidente hè assai più còmicu per una staghjina fredda di a versione luminosa.
  2. Botta stivali suede in tacchi cale. Suede hè stante noble, è pare chì un pienu femine femminili hanu suitatu una donna aristocratica. In ogni modu, resta ch'eddu hè in u tempu secondu, ma cun suede chiuvutu pò perditu a so nobile perchè spòte chì sò difficiuli di sguassà. In ogni casu, a tendenza "suede" hè oghji pertinenti, perchè s'è vo vulete vede in moda, pudete pacà a vostra decisione in un mudellu such.
  3. Boots negra nantu à i tacchi giallu. Di sicuru, u nìuru hè sempre un modu eleganti è praticatu. Coghju di i botti neri negri pò esse decorati cù furà o indietru, ma micca più - oghje l'abbundanza di decoru in i scarpi ùn hè micca bè.
  4. Botta di cascheta bianca in tacchi giallu. Per quelli chì ùn sò micca "stancu" di a tendenza di naturalità, pittarensi marroni chiarru è beige addictate. Sò parechje assai più uriginale chì u neru, è s'elli si sò purtati in l'inguernu, seguitanu nantu à neve bianca, parevanu giusti. Di sicuru, u culore di i vestiti di i vestiti è i sacchetti anu aghjustatu cù i marroni, ma ùn anu micca bisognu di sta varietà.
  5. Lacing. Pò dassi chì ci sò solu duie funziunalità di e botze d'altri in 2013 - questu hè u pezzu è u cordone. Duna l'uriginalizazioni à u disignu è hè adattatu per u stilu urbanu.

Questi tendenza di a moda sò un gestu assai piacevule per parte di i diseggiani, perchè u pezzu largu hè assai più còmicu di i studs, è à u listessu tempu ùn manca u so migliore megliu chì l'ultime, facenu u caminu più confiante, è a figura hè più attraente.