Tre mani è trè pierichi: Curiusa foto di Oprah Winfrey è Reese Witherspoon per Vanity Fair

Usuari di a reta è micca solu, tenendu à u stomacu da un attaccu di risani senza restrainite, discussanu a sessione di foto di prezzi di Oprah Winfrey è Reese Witherspoon. Grazie à l'useless Photoshop, i donne anu pussutu persone extra.

L'estrema annuale speciali

Aieri, u gloss popular di Vanity Fair à a vigilia di l'Oscars presenta a so impurtanza tradiziunale di Hollywood, a porta di quale era adornata da Oprah Winfrey, Tom Hanks, Reese Witherspoon, Robert De Niro, Harrison Ford, Gal Gadot, Nicole Kidman, Zendaya, Jessica Chestane, Michael Shannon, Michael B. Jordan, Claire Foy.

Cover of the Hollywood issue of Vanity Fair

L'autore di a photo shoot with the top 12 brightest, sicondu a rivista di a rivista, rapprisentanti di a industria cinematografica, hè Annie Leibovitz, chì ùn puderebbe figurà chì i so ritratti pruvucari un scandalu di photoshop.

Three Reed

In vista più attente à a porta, i lecturi accuminciaru a cuntarii u numaru di pezzi cù Reese Witherspoon incù cumbugliu. Culpa per tutti l'illusione ottica chì succidia per u vestitu di l'attrice. Ciò chì pare chì l'altra parte di Reese hè in veru u latinu di u so vistimentu.

Reese Witherspoon hà una terza fossa

A succeta amused the little blonde chì hà scrittu nantu à u so Twitter:

"Eppo mi pensu chì ognunu sapi chì aghju trè pierichi. Speru chì avete da accettà cum'è mè.
Post di Reese Witherspoon

«Tri-armata» Oprah

Allora un farsa si truvò nantu à a photo di Oprah Winfrey. L'omissioni di l'edituri di photo, chì, oh, cumu si vola, hà fattu un mutant di presentatore di televisione cù trè mani.

Oprah Winfrey hà una terza manu

Amatori di belli ghjorni finta L'Opra susteneia Reese, responde:

"Aperia a terza eppa, perchè sò chì ti pigghiarli a mo terzu manu".
U postu di Oprah Winfrey
Leghje ancu

A strada, Ghjacumu Franco fussi presenti in i ritratti, ma l'attore chì era accusatu di viulenza sessuale divinni una persona non grata è hè statu cutatu da a photo.

James Franco