Rucelli originali di casando

Uomo di vestiti pompi di cumpiacenti è cunsiglii cumplicati hanu perdutu a so rilevanza parechji anni fà. Oghje, e bride anu ponu aiutà nantu à un accessori brillanti rossi è solu suluzione standard di u culore. U mezzu fermu per diversificà a ghjente in biancu è biancu à a festa hè di ripiglià u bouquetu originale di a sposa.

I prudutti di castagneto insoliti per a sposa

Cundizzioni, tutti i prudutti di u casu insosicu pò esse divisu in trè categorii.

  1. L'opra più simplice hè di sceglie un mudellu di culore chjaratellu è micca standard. Per esempiu, un pruduttu bouquet di castagnu vi serà appruvatu, se u ghjocu stessu hè stata dicuratu cù una filu finita in u tonu, questu hè ancu apprezzatu à u borsu di u casu blu. Per a festa di vaghjimu, un pruduttu tarillu di castagneto vi adattarà bè: in particulare in un accessori cusì armoniu avemu a vidite un casonu temàticu. Mirtu stylishu tutale di rosula rossa da pignoni decorattivi, roselli, rosi o altre fiori.
  2. In casu particulari ùn vogliu pruvà à pruvà cù u culore, puderete sceglie un ramu di zuppi biancu di a forma uriginale. Elegante cumparenza di cumpusizioni di e fiori in forma di un saccu. Ciò chì pò esse solu una bola di fiori, è ci sò più formule inusualis chì veramente s'assumiglia di i scritti di una fugliale. I prudutti di castagneto originali in forma d'ombrello seranu à a natura romantica. I maestri piglianu u quadru da u parapu è l'adornate cù cumpunimenti culurati, penni o cintes. I cumposizioni in a forma di muffi è i fanatichi ùn sianu micca menu minimu. A rampetta-bouquet nuvola-cascata da i fiori di e diverse forma è di grandezza serà una decorazione di qualsiasi sposa.
  3. I prudutti di u casu più inusual sò fatti senza fiora in tuttu. Invece, pigghianu diversi materiali alternattivi. È assai populari eranu bouqueti di ghjucatevuli (per esempiu, un bellu ramellu di zuppa di l'ore), hè interessante per vede forme di cumpunimenti fosti di sentite o buttone. I prudutti di castagneto originali di corrugati o ribbelli sò assai spazii, anu ancu usu di cunchali è di gioia.