Rupert Amicu spusatu un atleta senza pedi

U famusu accuratariu britannicu Rupert Friend, 34, chì hè cunnisciutu da assai in u filmu "Pride and Prejudice", "U picciottu in u Pijama à Striped", è ancu a serie di TV "Motherland" spusatu. Questu fù divinamente cunnisciutu da a so sposa Amy Mullins in a so pagina in Instagram publicatu una quantità di foto è li dettu.

Era un beddu ghjornu spiegatu

Ci voli chì u preferitu di parechji fimmini Rupert Friend hà dettu l'addiu à a bachelorhood un mesi fa. U matrimoniu di l'attore è sportista, chì si ncontranu in 2013, hà fattu u postu di u 1 di maiu in un cercolu d'amici cari. Finu à quì, nimu di i ghjente di l'avvenimentu avianu u dirittu di carica di ritratti da a celebrazione per l'Internet, tk. a coppia volia guardà questu avvenimentu un segretu durante almenu un mesi. À questu, tutti i invitati anu avvistatu in anticipu, prima di a festa.

In ogni casu, doppu quasi 30 ghjorni, per pubblicà qualchi ritratti di a festa, però, decide Amy.

"Hè u ghjornu di bonu ghjornu"
- hà scrittu sottu i fotografichi.
"Oghje hè u mese quandu mi sposu u me meiu amicu"
- cuntinuau di cumentà annantu à i fotografichi atleti paralimpichi. Leghje ancu

A mancanza di peri ùn hè micca un mutivu per rinuncà a vita

Amy Mullins hè natu in u 1976 in i Stati Uniti. A causa di l'absenza congénita di l'hezuruna, Amy hà amputati per e ghjinochje sottu i ghjinochji. Avà sta donna hè un parratore cunnisciutu in a simposii è cumerci di l'urganisazione di i persone cù incapacità fisica cumminata è cungenitali. In u 1996, Mullins hà participatu à i Paralimpii à Atlanta. Inoltre, ella apareva nantu à u podju cum'è un mudellu à a moda di mostra di a reta di moda d'Alexander McQueen in u 1999. Da u 2002 à u 2006, era in u film. A so filmografia aghjusteghja 6 opere. Mullins, sicondu u populu americanu satusu, hè unu di i 50 e più belli ghjente in u pianeta. In i so entrevista, una donna sempre ripetuta senza cura:

"A mancanza di peri ùn hè micca un mutivu per rinunzà a vita. Amore è vi sarete veramente happy "