Mensili ùn finisci

A ragiò obvia per a visita di una donna à un ginecogu pò esse una situazione quandu a menstratura di una longa ora ùn finisci. Allora, normalment, a durata di a menstruazione ùn deve esse più da 7 ghjorni. In casu chì u mesi ùn finisci è l'ultimi 10-12 ghjorni, a probabilità di sviluppà una malatia ginekoloica hè alta.

Chì pò esse u fluss menstruali prolongatu per u corpu femminili?

Prima di capiscenu è stabilisce per quessa chì a menstruazione ùn dura micca longu, parlate di cumu questa situazione pò esse riesciuta per a salute di a donna, è per ciò chì esige intervenzione medica.

Allora, prima di tuttu, cù u sangue, u corpu perde una gran quantità di un trace elementu cum'è u ferru, chì hè solu insubitutable in u prucessu di hematopoiesi. Contra stu fondu, una donna pò sviluppà l'anemia, i primi signali chì e cose raramenti attaccanu impurtanza (decadenza, dispnea, debuladità, marvellità, etc.), scrivennu di tutte questu nantu à u sindromu menstruali.

Inoltre, tali fenomenu, quandu a menstratura durante un longu tempu ùn finisce u cicatrisione, pò indicà un abortu spontaniu à un periculu pocu cortu di gravidenza, quandu a ragazza puderebbe ancu micca sapendu.

Per separà, hè necessariu di parlà di u sangramentu uterine, chì pò ancu esse inculate per longi periudi di tempu. In ogni casu, in questa casu, cum'è a durazione di a menstruazione aumenta, u face u volumu di u sangue sparghje, chì ùn pò micca àutru.

Chì sò i motivi per longu perenni?

Per scopra à capisce chì a menstruazione ùn finisci longu, hè necessariu di cunnosce i motivi di u sviluppu di stu fenominu. Questu pò esse osservatu quandu:

  1. U utilizazione di contraceptivi intrauterine quandu una donna mette un spirale. Sta situazioni nasciuta, principarmenti dopu un pocu tempu dopu à u prucessu stessu, è hè assuciatu à a reazione di u sistema riproduttivu à l'apparizione di un corpu straneru. In questu casu, stu tipu di contracepzioni ùn pò micca esse usatu da una donna.
  2. Inoltre, moltu spessu, a menstruazione ùn finisci micca quandu u pigliadore contracepivi urali. Un tali fenomenu hè osservatu, cum'è regula, in 1-2 mesi da u mumentu di u principiu di l'ingesta di droga. Dopu stu tempu, a durata di a menstratura hè restituita.
  3. Longu periculu pò esse osservatu cù fallimentu hormone, per esempiu, o quandu crea un cìlo per i ghjovani. In questu casu, tali fenomeni sò permissibili per 1-1,5 anni, finu à chì u ciculu finale ghjunghjenu in u normale.
  4. A disturbazione di i glànduli endocrini, in particulare u tiroctus, pò ancu esse a causa di l'aumentu in a durata di a menstruazione. Hè per quà parechji medichi, quandu stabiliscenu quellu chì causò a disordina, prescriva una consulta di l'endocrinologu.
  5. A disturbazione di u sistema di coagulanti di u sangue, chì hè osservatu cù una patologia cum'è a malatia di von Willebrand, pò ancu esse a causa di sagnu prolongatu. A cosa hè chì cù questa malatia, a sintesi di e platelette rispunsabili di a tampografia normale hè interruzata.

In più di tutti quì sopra, i periculi longu pò esse un simbulu di unu di sti trastorni ginekoloogichi, cum'è:

Cumu ùn fermiscerà a messa per elli si ùn finiscinu micca?

In quessi situazzioni, l'unica solu solu hè di cunsultà un duttore. L'auto-medicazione cù tali vuluntarii ponu esse riescivi cunsiquenzi.

Qualchì mediastichi hemostati, cum'è Vikasol è Dicinon, si deve esse presu solu per u medico è dopu l'ultrasound.