Japanese maple

Maple Japanese (Acer japonicum thumb, fan, red) hè una stava caduta perenniale chì hè stata cultivata in Giappone. In u cartulare, ci sò più di cìantu spezii di aricchi. I foglie 11-lobedi di questu arburu sò un culore verdo brillanti in l'estiu, è in u vaghjimu sò stampati in parechji viole di bellezza straordinaria. Quandu avete vistu stu spettaculu, ùn pudere micca contru à l'astu japonese. Dunque, hè raghjonu di vulete cultivà sta piantagione nantu à a vostra propria quadra. Siccome in i nostri latitudini l'arburu ùn hè micca pocu cumuni, per u so crescenu di successu, hè necessariu di sapè cumu cura di l'arcu Japanese.

Maple Japanese: cura è cultivazioni nantu à u liceu di u giardinu

Sè ancu di decide di cumprà un arcu Japanese, dopu à cultivà è cura di u duminiu eseguisce a preparazione curretta. Dopu tuttu, u correctore di u piantaggiu dipende di u so avvene: se survità, se i so foglie averanu a stizza chjucina brillanti chì deve esse.

Puderaghju, l'aricchinu sente in sàmbulu parziale. Se si sera cù u sole di u sole, i foglie pò rimesse.

Per fà cresce, l'usu sour gardening soil.

À l'arbre hà cresciutu forte è persone, hè necessariu di fertilizà u tarentanu un ghjornu in u periodu primavera-istiva. L'alimentazione di l'invernu ùn si faci micca.

L'arcu hè assai sceglite nantu à a rega. Sì questu hè una pianta nova, ùn deve esse soltu più indulge, ma ancu pruducerà un voluminu di acqua grande. Duranti l'estate, l'arbre hè riabilitatu à volte una settimana, in a stagione fredda - un ghjornu. Doppu ogni regnu, avemu bisognu di rimbursà e male è dissenu a terra à una prufundità scarpa. Questu averebbe sguassà u sediu. Se u tarritoriu hè seccu, l'aricchinu sarà pianu pianu pianu.

Cumu cresce un arzignano Ġappunese da e zitelli?

Se vulete cultivà un archettu da e zicchini, prima avè bisognu di u tipu d'arricchimentu, perchè non tutti i so variità sò sproputati da e cummerciu, some per inoculazione o esurtazione. Per cultivà un archettu da i graneddi, i tipi di seguenti sò adattati:

Fall seeds begin in the fall, allora averanu bisognu di colettu. Prima, i zucchi sò stratificatu: per almenu 120 ghjorni sò stati guardati in una stanza fria chì a temperatura ambienti ùn sia più di 5 gradi. U megliu d'almacenamiento hè un frigo regular. I Seeds sò colpi in un dispusitore cù a sabbia, chì deve esse ligeramente indulgente.

In April and May, pudete aduprà a piantazione di e germogli. Per spruta più veloce, i sogli d'arriccuzzu sò imbottiti in peròxenu di l'hidrogenu per 1-3 ghjorni. Dopu à quessa, e manciari sò pronti per esse postu immediatamenti in u terra aperta. Prima di cultivà in u loru di u giardinu, deve prima di cumprà torba, sabbia è humus.

I Seeds di l'astiglio deve esse pittati à una prufundità di almenu trè centimetri. In u futuru ùn avete micca scopu di trasplantà e piantini, a distanza mínima entre e sementi devia esse da almenu 1,5 metri. Dopu à a pianta, i pomi sò riabilitatu. U tarritoriu duverà sempre tenenu sempre làmpiu.

Dopu a seeding, i primi rimesse ponu esse osservatu nè più prima di dui simani dopu. Semu devi esse ricordati chì l'arricatu cresce lentamente è hè bisognu di pacienza prima chì i rieri sembani à l'arbre. Duranti u prugramma di crescita, a cura di l'astru giugno hè simplicemente simplice:

Cù cura di cura in u vaghjimu, l'altura di a pianta pò alcuni un nivellu di 20-40 cm.

In un locu permanente, l'astru di Giappone hè postu dopu à 1-3 anni. Prudificate un fogghiu 50 cm di anchieru è 70 cm in u profunnu. U tarritoriu deve esse uguali cum'è in a ghjonghje di e mane. Additionmente aghjunghje humus o compost . Ogni annu in u veranu, u fertilizante hè appiicatu à u tarrenu per e piante perenne.

L'astru giugno hè una pianta insolita bè, chì, cun cura, hè capaci di raligrarà a vista di l'altri.