Chì u limitu hè megliu - brillanti o matte?

Spessu, sceglie un capunanzu per u suffittu, i patroni li riflettinu - quale hè u pianu più bulu o matte? Sò differenu in texture, colore, forza. U tettu hè tutale in u quadru chì in u canvas hè stendu. A glossità o l'opa di u casu hè determinatu da u tipu di materiale da ellu hè pruduttu.

Per definisce u quali u stretchju per elettu - matte o glossy, deve di disassemblesu ogni spezia per separatamente.

I tipi principali di tretze

A pruduzzioni Matte hè un final classic. Hè struciutu cum'è una stufa di secca o di superficie pintada, eccu chì hè perfetta bè è hà una struttura uniforme. Questu a tela ùn dà glare è cimini, pò esse usatu in ogni casetta. Stu tipu di acchianatu hè faciule per pitture, appricà a imagine di ritrattu, pittura o aerografia. I superfici matte cù un mantellu "sottu velu" cusì cusì chic. Hè assai populari ora sò l'imagini di grandi culura nantu à u pianu.

U tufonu finale hè più eleganti, hè una paleta larga di colore è parechji ombra. A tali fattura riflette a lumera è l'uttene adurata, visualmente aghjà a stanza. Oculoni fosse di tela brillanti acquistenu l'effettu di un specchiu.

Ii raggiuni brillani permettenu di pruvà cù l'illuminazione - vi permettenu di creà a luminu diffusa è l'effettu di u celu starry due da a superficia riflettiva. Ma ùn li piace micca i temperature, perchè ùn sò micca stati installati in chambres unheated.

A dicisione chì u limitu hè megliu per fassi matte o brillanti, avete bisognu à piglià cunfirmazione i preferenzi persunalizati. L'aderenti di i classici spessu scelenu a prima opzione, è quandu vulete fà a stanza unica è uriginale, u gloss vi uttenà.