U terzu figghiu di u Prìncipi Guglielmu pò appare in festivi

Hè digià cunnisciutu chì Kate Middleton hè di ottu misi pregnant, è u cunsigliu si spende à a fini d'aprili. Se i càlculi medichi sò currettamente è l'apparenza di u terzu figliu Kate è William svolge u 23 d'aprile, u ghjornu oghje cumbattevi cun una di e vacanze cristiana più impurtante, in particulare reverendu in Gran Bretagna - St George's Day, cunzidutu u patronu di u paese.

A tradizione hè più di mila anni. Sicondu a legenda, San Giorgio in antichità era u liberatore di l'abitanti di parechji paesi di u dragon avicole. Dopu chì u santu era davanti à i Cruzi, era pruclamatu patronu di l'armata Inglesa in u 1098.

Oghje, per i citadini di a Gran Bretagna, u Sankt Gregri hè un impurtante festa cristiana di Natale.

Maria o Arthur?

L'urighjini dì chì a duchessa hè un pocu preoccupatu, ma in generale a so cundizione ùn provoca micca scantu è avà si senti bona.

Eccu ciò chì i periodisti anu da parte di l'insideru:

"A data precisa, per suprattuttu, ùn hè micca cunnisciutu, ma se u babbu hè natu u 23 d'aprile, serà una maravigliosa coincidenza, assai patriottica. Se un picciottu hè natu, ùn hà micca chjamatu George.

Issa Catherine è William sumenu u so figliolu George è a figliola Charlotte. U terzu erede di i quattru seranu quintu in ligna pè u tronu inglesi, è u ziu prìncipi Prutru tornerà un nivellu. In ogni modu, com'è cunnisciutu, stu fattu ùn l'aversà à tuttu. Ancu u fattu chì l'infurmazioni nantu à u sessu di u zitellu ùn sò micca divulgatu, è, anch'elli, Catherine è Guglielmu stessu ùn sanu micca u sessu di u futuru babbu, in parechji societati d'apustu attivamente fate a ghjente è in nome di Maria.

Unu cartulare di Ladbrokes a rappurtari chì parechji clientni sò cunvinte chì si sarà una zitella, è ùn saria bellu nome di nome in onore di l'abuela II, Regina Maria.

Leghje ancu

Circundendu e tariffi per u futuru vicinu per i nomi di l'omi ùn hè micca una infurmazione affidativa, ma hè cunnisciutu chì i favori sò i nomi d'Arthur è Albert, è trà e donne, in addition to Maria, sò Victoria è Alice.