Puderinu cù una foglia di luglio

Oghje ghjornu, perde un pesu cù un foglie di a foglia hè cunsideratu u metu di "avanna". Ci hè parechje applicazioni per una infusione tali: hè utilizata per interromper l'embarazo indettante, per limparà articuli è u corpu in generale. Hè capacitu à valurizà u metabolismu è caccià i tosini, in cunnessione cù chì, indirettinu, puderia influenzallu u pesu.

Propizzi di foglia di laurel cun perdita di pesu

Malgradu u fattu chì l'attribuia pruprietà maghjica à a foglia, ùn hè micca incaptu di fà tuttu u travagliu per voi. E ancu s'è preparate un decocudu è l'utilizanu dettu l'urdinamentu, u pesu ùn sparisce micca solu finu à rinunzà grassi, frittu, dolce è farina.

Ma in l'eventu chì scambià a vostra dieta è cambià à nutrition addumatu, a foglia di foglie pò assicureghja l'apparizione di i primi risultati.

Un esempio di una dieta sana per a perdita di pisu pò esse cunsideratu cum'è quì:

  1. A scassa: un coppiu d'ova e cofrali o zucca cun frutta, tè senza azucarera.
  2. Picculu d'aperta: un pezzu di furmagliu, tè.
  3. Lunch: zoppa, con, vegetables, pollo, beef, fish
  4. Snack: una parte di iogurtu biancu senza fillitori è zuccaru.
  5. Dinner: vegetable garnish + meat / aviculture / fish.

Aduprà una dieta di sta tipu è ùn aghjunghje micca tè extra à u dolce, avete in normalizà rapidamente u pesu, è a foglie foglia vi pò aiutà cun questu.

Cume foglie foglia di calzu di foglia per a perdita di pisu?

Pigliate a ricetta più simplice per cibo da una foglia di lignola, chì avete pruvatu solu per un cursu tutale di tres ghjorni. Ùn pigliarè micca una talcetazione per più.

Broitu da foglie

Ingredients:

Preparazione

Purtatilla di foglie in acqua, porte à foglia, fate per 5 minuti. Dopu à questu, fate u calzu cù e foglie in un termu è lasciate entre 3-4 ore. Puderete rinfriscà e foglie è friddu u calzu in u storicu.

Pigliate una decocuura di trè volte à u ghjornu prima di manghjà una culloca. Per a vostra perdita di u pesu cù a foglia di latte era salvu, assicuratevi di cunsultà u duttore, in particulare, se ci sò e malatie cronica.