Cumu di marinate un ànecu per fugliale in u fornu?

L'ànò hè sempre statu un capu di corona nantu à qualsiasi mesa, in particulari di l'annu novu, è in vigilia di i vacanze chì venenu, u tema di u migliore di l'addevu per fuglià queste uvasu savurosu hè particularmente urgente.

Quì scrivenemu quandu puderete marinaru un ànecu per foglie in u fornu è offre una ricetta per una pate cumpagnie cù manzili.

Duck, marinatu è furnite in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Preparamu a marina di l'ànitra. À l'oliu vegetale, senza odore, aghjunghje aghjunamentu per u pollame, pseudole, basilica, u pezzu rossu è nìvuru, u salinu è struisce a través di a so pressa sei o sete dentate di l'aziunata prezzi, aghjunghje u zucchinu d'una ucca è cunglite.

Mentre a marinata insiste, avemu trattatu a carcassa di un ànecu. L'arrimbà, se ne necessariu, disperse da a viscera, rinsegna è secca. Generosamenti fugliemu l'uccellu cù a mezche spiccizzu dispostu ad intrudùtu è fora, è pudemu esiguemu in un pacchettu cù i rossi di a marina è fate in un locu friddu durante parechji ora.

Immediately before baking, turnu nantu à u fornu, aghjustatu à una temperatura di 220 gradi, è preparanu u riposu di l'ànò. Scorcheru e muntagni, sguassate i pezzi di e pilami è u core è tagliate in pochi longhi o di cubi e sprinkle cù u zùccheru di limonu, l'allu rimane hè pulitu è ​​spaccatu cù pranzi. Maturate i prugne cù grassone è l'agliu, aghjunghjenu e pseudori, u basilicu, u paniu è u salinu, mischjà è sceta a massa rimolta cù u sughjura di l'ànò. Allora cosciteghja a pelle cù un filu o cù un pappu.

Una banca o una forma grossa hè intornu cù diversi laminatti di pezzu, ponu tazzi d'aranciu in u fondu, pozzu l'carcassa d'ànecari di pezzu in cima, copre cù dui foglie di lametta è segellanu.

Pudemu u platu in un forru chì avia scurciato, aghjeete vintimudi minuti, è poi aduce u calore à 180 ° è fate cocchi più di dui ore. Elimine a lunga superiore di lignu è aghjunse l'ànò per altru quaranta minuti, regnu perpetuamente cù i zuccati assignati.

Finu à a prigiuneru, aghjunghje l'uva ruddy nantu à u pranzu è decoranu cù l'arbece è l'aranciu freschi.

Cumu u marinatu un ànecu in u vinu cù u melu per fugliate in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

Primu preparamu a marina. Per fà questu, avemu lavatu è aghjunghje l'agliu, aghjunghje cù u salinu, aghjunghjite i ginger geniculate, noce moscata, cinnamon e pimentau, mischjà è stà o melatu è l'oli vegetale. Scogliamu assai boni bonu cù tolstick o punch blender cù biancu. Avà pour u vinu è di u vinu è mesturite finu à oghje.

Prutea propria cattura di l'aranciu fugliale nantu à tutti i misure, stacked in una pettine o altre capacità è pour u restu di a marina in pettu. Ideale, quandu l'ànò sarà marinatu per un ghjornu, ma se ùn avete micca u tempu, pudete adupirà dopu à dotchi ore. Duranti u pezzu tutale di impregnation, perpende per annunziu a canna à l'altra banda.

Quandu aghjunghjia a pate in u fornu, necessariamente capimà da l'umidità di u marinatu cù servitù. U prucessu di coccia in u fornu hè identicu à ciò chì scrissi in a ricetta previa, salvu chì dopu à sguassà u pezzu in stu casu, l'ànò duverà esse acquistatu cù a marina.