Victoria Bonja in Cannes 2016

Ùn hè micca sicretu chì u Canali di recenti in Cannes hè chjamatu u più scandaluoso in a so storia. E l'apparenza nantu à u famusu attore di porno ùn hè micca solu l'avvene vivu. U fattu hè chì in u Festival di Cannes in 2016 era Victoria Bonya. L'attrìzia è u presentatore di a rivista TV visitatu l'estremu di a pelicula "Monster Financial", induve i roles principali ghjucanu da Julia Roberts è George Clooney. Ma u pubblicu ùn era micca discuttu à a so bella apparizione di Bonnie, ma l'outfiti in quale ella hè distinta in Cannes in u 2016.

Intaressu muturi

U primu ghjornu di u festivale l'audienzia fù scunvuratu per l'anziani troppu chjucu. Ancu sì una volta in un stesu simili è Kirsten Dunst. Un corpu biancu cù tutte e manichi longu è un colpu à V era assai bellu, cumminatu cù una stampa fiurali brillanti è una tessita scaly. Ma, cum'è regula, in such outfits Cannes Festival famiglie ùn assistenu. È ùn avè da tempu di surtite da ciò chì vanu, u publicu hà ricivutu una nova parte di impressioni. U secondu ghjornu in Cannes, 2016 Victoria Bonya met in un vestitu longu pocu insinitu cù mudelli in u stili orientali. E tutta a cosa ùn era nunda, se l'armata ùn era micca trasparente. Cusì, u publicu vide quì sottu a cuttidera di i famusi è u so scònuto pettu. Ci hè cambiatu in Cannes in u 2016 Victoria Bonya hà coperto i so intimi cun appare adesivi. Inoltre, l'outfit hè statu cunfidendu senza pretensiuni è diventenu unu di i più discututi nantu à a catifa russa.

Leghje ancu

Doppu, Victoria hè stata riunita in a lista di e zitelli chì cù i so attraversu è fora di pratiche ordinali violati l'iperti classici di Hollywood. L'oppostu di u coriu è l'insolia à Courage à u Festival di Cannes in 2016 era Julia Roberts, Jodie Foster è altre stile di film, brillanti nantu à a catifa russa in più vistimenti eleganti riservati.