Una seria putente di ritratti di persone cun u trasplante di faccia

CAUTION! FOTOS D'ESTE LENT ùn sò micca ricunnisciute per vedere i POPULU IMPRESSIVE è BAJA CORPU!

Flipping pagine di l'Internet o publicazioni stampati, sò deliberatamente pronti per esse incisu, per vede sanu belli carchi retouched. S'ellu hè un politicu, un attore o un astru di sportu - ùn vulemu avè notte arrugas, signe di fatigue, o liare extra in i maletti. Quandu dicenu, a bellezza salvarà u mondu è più più belle, u migliore.

Ma avemu da piglià un passu senza precedente è vede à u "infernu inferu" ...

Cyril Caine (Cyril Caine) hà fattu ritratti di persone chì anu sottupostu trasplantamentu faciale. Tutti i so eroi in u passatu hà avutu un accidenti, cum'è un accident, u focu, a viulenza domestica, l'improper manipulation d'armi, l'attaccu animali o pruvatu di suicidio. In u risultatu di ciò ch'elli spirimintearanu, si sò stati abbandunati senza l'elementu più impurtante - anu anu faceless. È se a nostra società hè relativamente tolantana à e persone chì anu persu i peri persone, ùn hè micca pussibile di stà vicinu à i persone disfigurati da parechji. E nimu in tuttu.

A dicisioni in un prughjettu casi prufani Cyril hà sappiutu solu cù a participazione di u prufissori Bernard Duvanshel, u listessu chì in u novembre 2005 hà rializatu l'operazione di u trasplante di a prima faciulità di u mondu. Allora l'Isabel Dinuar, 38 anni, chì anu disfigatu dopu l'attaccu di u cane, diventò u paci di u cirujano francese. Alas, annu dopu, Isabel muriu di cancellu, ma dopu una splutazioni successiva puderia pacà 11 anni più.

Hè cugnumatu chì i ghjente chì anu stati trasplantati ùn sò micca più di cinquanta in u mondu sanu.

A maiò parte di l'operazzioni di trasplante è di ricustruzzioni sò realizati da u cirujano Bernard Duvanchel.

U Cyril Kane hà dichjaratu chì ùn hà perseguite sensazioni è si alluntanò da u voyeurismu, ma solu volissi virificà chì i so caratteri sò i pirsuni cum'è cusì è anu ancu sentenu:

"Ùn ci vole micca à beiu quandu avete guardà à sti ritratti. Sò vittimi, micca ... "
"U travagliu in l'impresa in a clinica, aghju diventatu amici cun unu di i so pazienti pocu è chì vulianu anònimu", dice u fotògrafu ". E sapete ciò chì mi disse? Ci hè una volta, quandu accadarà a strada in a cità, un omu passeraghju gridò dopu à ellu chì preferia annunzià à u bullet è ùn viaghjà cun leggeru!

Ai, oghje a realità per i persone chì anu sottuponutu una operazione per rimpruverà una persona per l'aiutu di una occasione di vive hè severu è spusable.

"Believe à mè, ogni persona vi aspetta da ogni ritrattu, ancu s'ellu ùn hè micca l'ochji ..." dice Cyril Kane.

Prupristà è più impurtante - tutti l'eroi di u fotògrafu, anchi u fattu chì anu avutu sproporziunatu è teme di sparà, pruvatu à transmetre gratitudini à quelli chì viranu, cun l'aiutu di l'inclinazione di a testa, un tentativu di fà una zucca o ancu un sonnu!