12 fatti nantu à a vita di u livru

U fegatu hè un urganu unicu, senza chì una persona ùn pò micca vive. E qualchi fatti nantu à u so travagliu ponu simplici maravigliate.

1. U furu hè un laboratoriu chimicu.

A diversione di altri organi internu, chì sò rispunsevuli di un pocu di prucessi, o ancu unu, u fegatu hà presu circa cinque centu funzioni. Hè funziona cum'è un filtru enormi, passendu u sangue per ellu stessu - sguassà tosini, regule a produzzione di bile, u livellu di grassu è carbuidrati in u corpu. U so rolu immediatu hè nutatu in a furmazione di a mità di tutte lymph nifra è urea. Cù una manca d'energia, hè a nostra bateria o un generatore di risorsa, postu chì cuntene glucògène, chì in certu cundine se cambia in glucose, sustegnu e forze vitale di u corpu. È hè tutta a so funzione principali.

2. U furu hè u più grande organu internu.

Certu, duvemu esse un frontal di u travagliu, u fegatu solu duverebbe fà un bonu grandu per trattà tuttu. E si pigghianu u corpu umanu entu, u liver hè solu inferdu à a pelle cù u pesu.

3. U fegatu, in paragunazione cù un equivalente di dimensione larga di i musculi, cunsuma l'oxigenu casi 10 volte più.

È ùn hè micca surprisante, perchè a funziunalità di u furu hè assai più altu ch'è u musculu, è di più, hè 70% d'acqua.

4. U principalità di u fianu hè l'alcoolfu.

In u 25% di e malatie di u corpu di l'alcoholicu hè culpèvule. Hè pussibule di dì cun certezza chì ogni secondu cittunianu russu hà prublemi cù u furu. Dopu tuttu, in un ghjornu, u fegatu di un omu santu di uchimilaniu pò prucessu di circa 80 grammi di pura alcool, chì hè circa 5 litri di cervexa. U tempu favorevule è attivu di u prucessu di l'alcohol è di u liver hè cunsideratu da 18:00 a 20:00.

5. U fruttu è verdura più ùtule per u fegato hè una pumu è una fossa.

Contenutu in manni, pectini attivamente aiuta à u fianu per sguassà di u colesterulu sopra. Una farina purificeghja u fegatu per una manighjina pricosa.

6. U furu ùn fessi mai.

Quandu una persona à a cunta di medica cuglie di u dulore in u furu, questu hè veramente micca u casu. Con e malatie hepaticus, solu chì u rolu è l'ori vicini ponu dolore, u liveddu stessu ùn ùn anu u ripertoriu di u nervu, perchè u sensu di u dulore hè micca strangitu. A maiò spessu, a so distruzzioni hè "silenziu", è "chianci" per aiuta pò esse analizà ciò chì duverebbe fà. Per questa causa, e persone viranu cù un livariu per u livante per anni, ma ùn cunnosci micca.

7 Dopu à una ora, u fegghjinu di un omu adultu impera attraversu quasi 100 litru di sangue.

E in un ghjornu, questa figura pò esse supere una tonna.

8. U livore pesa a meza pianu di un embriione di ottu anni.

Quandu l'embriione hè à a settima settimana di sviluppu, u so livatore hè enormu è pigghia un 50% di u pesu tutale.

9. In i tempi antichi, u liver era chjamatu a porta di u spiritu.

I nostri antenati crèdenu chì, si manghjate u fegato di un osteru o un lionu (sicondu a situazione geografica), pudete truvà a so forza di spiritu è ​​coraje. In a Grezia antica, stu corpu hè statu apprezzatu più cà u core, cusì i grechi in quelli ghjorni fete l'offerta di "mano è fegato". È ùn hè micca nunda chì l'aguila era peckinge d'este orgue da Prometheus ...

10 Unu di i primi a soffrenu da u stress hè u fegato.

Se ci semu nervu, avemu dicisu emozioni negativi, affari chì l'influenzi negativi sò riflettuti in u fegato è ani amplificati specìpuli si sò restituiti è sperimentati "intimu". Per quessa, hè assai impurtante per appruntà l'autore cuntrollu, u pirdunu, è ùn desideranu micca di nimu malu.

11 U fegatu hè a nostra propria stata di a pruduzzioni di u scogliu.

Oghje, cunsumemu assai alimenti è bevii preghjudiziu, è s'ellu ùn hè micca per u fegatu, u nostru corpu hà longu avvilatu cù tuttu stu rascu è e toxine, è cusì processe è sguassate.

12. I caghjulesi di u fianu si stallanu.

U fegatu hà un abbilitariu raru - curazioni d'autore. Se u so tessuti viventi resta in u 25%, hà da pudè rienvigrarà è rinvià u so mischju di prima, ma chistu pò piglià assai tempu.