Cù que portà una fiorenza di midi in u vaghjimu?

Migdi faldes - trapeziu o diritte - sò quì d'allora nantu à a tempesta d'oghje è invernu. Dopu à a larghezza, in questi mudelli hè abbastanza cunfurtata à u clima fretu, è a fiorite pò dicurà una picciotta cù qualcosa figura. Pigliate chì toccu a fede di midi in a caduta.

Falda midiana - grande per u vaghjimu

U falzu di u ovu di u Midi à l'annu sò più spessu in a forma di un trapeziu è sò fatti da un tatu cálido è benfugliatu. Hè assai modisticu sarà faldes fate di u pezzu o i so sustituti. A fioritura di a midi di l'Autunno pò ancu esse di maggiore densu è avè una siluetta chì mostra una figura.

Se ci parramu di a cumpatibilità di tali faldi in l'imena di u ochju, in prima prima di voi a pena di esse cose chì e faldes beni adatti per capelli, mutate è capelli chì sò largheghjusu davanti à a cintura. In particulare in stu casu, a cumminazzioni di una fascia di una tela pocu cumuni o culori brillanti è u cima di i tonalità chjucu, grisa o nera, hè particularmente impurtante. Allora hè a saltna di moda chì vene à a prima.

Oghje cipressi cù una fiorenza di midi pò ancu esse interessanti si cumpranu una cosa cù un vestitu unghjustu più veloce: un chjapu o un mantellu cun un cinturallu accentuendu a cintura. Ma se selezziunate u caponu per una falda simili di un capeddu d'coconinu, deve o deve coperta tutte e ferri cumplittamenti, o in questu modu u cundiscenu per creà un sensu di frills magnifichi fora di u sottu. Ma cù l'affari di una moda trapeziale cù u so corretta diretta, a fiancu di u midi ùn sia micca cumminata. Hè megliu per queste imagine per sceglie veddi variatori affissate sottu e ghjinochji.

Cù qualu tipu di scarpi faciule una fede di midi in a caduta?

L'autunno, imagine cù una fiorenza di midi ùn pò micca esse immaginatu senza belle piu. I dui dui cuncettori più vincinati sò stivelli di uzzu stanchinu, chì aprevanu i turmidi, o stivali, ancu equipaggiu cun un taccu, i vini bianchi. È a cima di sti stivali ùn deve esse sottu à u filu di a falda, questu l'observatore ùn deveria micca vistu. Intantu, permette un clima incridibile, pudete furnisce quelli faldidi cù una varietà di scarpi. E ragghi di statura alta è quelli cun e persone finiscinu pò pruduzzione cun mitte stivelli, cumu a cumminzioni riali di faldidi è sapori sporti, sapelli o scarpi. U cambiamentu in questu casu ghjucà un rolu decisivu. A midaglia di schirt-midi in una zitella di statura chjuca è cusì chjalla i centimètri, è in cunglisazioni cù i scarpi in sannoni suluzidi o stivelli chì formanu dui linii orizontali in u locu di u so cutu è a cima di a fascia, parerà di fà a Thumbelina, chì in stu casu ùn hè micca in tuttu rilevanti, postu chì a parti inferma vi pare cusì pisanti.