Cumu fattu un bufoi?

Cù l'avventu di a staghjoni fresca, una bufanda cálida diventa un veru parte di u vestitariu. Questu elementu di vestitu ùn solu ùn aiutavamu à mantene a to guai e cuperu calmericu, ma dinò creanu un immubiliariu interessante, indivìdu è bonu. Tuttavia, per vede veramente uriginale, avete bisognu di sapè cumu pudete furnisce una panna.

Una bufalina di demi-tempura corta fatta di tela bianca si ferma simplici è, à u primu sguardu, pari chì ùn hà micca aghjunghje un charm special. In ogni casu, ci sò trè modi chì bellissima per aduprà stu panfone. U primu, abbastanza simplice - per trasfurmà u panchite nantu à u collu in qualchì volta è abbandunà un end in a so back, è u sicondu - in u pettu. A seconda manera hè di trasfurmà u panchiu nantu à u collu è attaccà à un solitu. In questu casu, assicuratevi chì u nuddu ùn hè micca strettu. U terzu, u modu più stylish à purtate a ciaretta, vi permettenu micca solu per creà una scala exquisita, ma ancu per furtivà u vostru sensu di stile. Fate u fasciu à a mità, mette cù volta u to collu è stretchate i dui mutandine in u circu chì s'hè furmatu, chì ti tira à u collu.

Cumu fòrcesu un bufoi longu?

Cumu fòrcesu un bufoi longu? Sta domanda è spessu invintata in u periodu di l'usu di l'outerwear demi season. Dopu tuttu, stu stile, cum'è un regnu, hà attaccatu nantu à un capazi o stemma. In cuntrastu cù bufalini corti, hè megliu ùn attaccà li mudelli alargati à un corpu. Questu, prima di tuttu, hè duvuta à u fattu chì un bufoi longu ci vole à esse atturatu in u collu, almenu duie volte. Dopu avè fattu u nuddu, puderete visualmente cresce nantu à u collu un yughe micca attraente. In particulare, ci stanu bè in le pugno.

L'estremità di a bufanda longa pò esse misurata à fora, è una di elli pò esse tucatu sottu a vistimentu di l'esterno. Un'altra modalità stylise hè di bellissima imprutazione di una bufanda longa, perchè u collu ferma apertu, è l'estremità sò distribuiti da ogni uppicellu di u spalla.

Malgradu l'ominu chì l'oghjettenu cum'è un sciarlu, in l'epica tempesta, pò esse rializatu bè in l'estiu, se sapi fà cumu fà. Prima, portanu una sciarpa in tempi caldi, solu da i boni fiori bianchi. Secondu, fate è sicuru chì u curu ùn era solu aghjuntu à l'imaghjera, ma micca u principale principale. U trè, pruvate di distribuirà u tecido in tale manera chì pareva accidivanu u ghjornu nantu à e so spalle è mantene a lustru e aria.