Televisione Torre (Tokyo)


Micca da a capitale japonesa, in u subborgu di Minato, hè unu di i fabulosi più famose di u paese - a torre di a television di Tokyo . Hè un unu di l'uggetti di a Federazione Mundiale di torreguichi, occupendu u 14 postu.

Storia di a custruzione

A custruzzioni di a torre di TV hè stata chjana per u 1953 è hè culligatu cù u principiu di radicali di l'NHK in a regione Kanto. L'architettu di u prughjettu grandiose fù numinatu Taty Naito, chì in questu tempu era famoso per a custruzzione di edifici altuni nantu à u territoriu di u paese. A cumpagnia di l'ingenieria Nikken Sekkei hè struitu à disignà a custruzzione di una futura torre televisiva, resistente à terriquami è tifoti. U sustituvatore era Takenaka Corporation. I travaglii di cuminciari enormi si cuminciaru à fracete nantu à l'estiu di u 1957.

A torre di Televisione di Tudisimu s'assumiglia à a Torre Eiffel francese, ma difiere di u so prototipu cun menu pesu è forza più grande. U fattu di l'acciau, hè sempri a più alta torre in Tokyo è a custruzzione di u più altu di l'azzione di u pianeta, cum'è quandu reachò 332.6 m. A grandi ordine di inaugurazione hè accadutu u 23 di dicembre di u 1958. Hè micca solu a dimensione di a torre di Televisione di Tòky era impressionant, cù a so erecció. U pianu di u prugettu era di $ 8,4 miliuna.

Appuntamentu

A funzione principalu di a torre di TV era u mantenimentu di l'antenni di cumunicazione tele è radio. Questa si sviluppau finu à u 2011, finu à chì u Giappone hà cambiatu à u formatu di broadcaste digitale. A torre TV obsolete Tokyo ùn anu più ch'ella hè bisognu di i demandi di a regione, perchè in 2012 una nova torre era custruita. Oghje, i clienti di a torre di a television di Tokyo in u Giappone sò l'Università aperta di u paese è numerosi stazunelli radiu.

Chì avete vede?

Oghje, a torre hè più piace cum'è una attrazioni turistica, chì hè visitatu annu per 2,5 miliuna di pirsuni. A manu sottu era edificatu u "Pie Town" - un edificio in quattru piani, chì cuntene assai ogetti. U primu pianu hè immobiliatu cù un grandi acuariu, chì hè casa di quasi 50 mila pezzi, un ristorante cusì bellu, ricuperatori, sughjetti à l'elevatori. In u sicondu ghjuvendu ci sò e bouti di moda, cafes, cafes. I attraimentu principali di u chjuccellu 3 sò u Museu di u Tokyo di u Libru Guinnessu di Rècords, u Museu di Cera, a Galleria Holografica DeLux. U quartu pianu hè cunnisciutu per i galerie di l'illusione ottica. U parcorsu di divertimentu fù spustitu nantu à u tettu di u "Down Town".

Pudicelli di observazione

Per i visitori à a torre di televisione di Tokyo, dui stati d'observazione sò aperti. Home hè situatu à una altitudine di 145 m in a custruzzione di l'osservatoriu. I turisti anu scopra a cità è i so alte in u minutu. Ci hè un cafè, una nightclub cun un chjappelle chjappu, una buttrega di ricordi, ascultori è ancu un sacru persunale. A seconda plataforma hè una altitudine di 250 m. Hè stanca cun vetru di astridenza.

Torre Appuntu è Illuminazione

A torre di TV di Tokyo hè diventata in 6 fili, quellu chì s'assumiglia à una grilla. Hè culurata in culori aranci è bianchi, sceltu per i vostri bisogni di a security aviation. I travaglii estetichi nantu à a torra sò teniti ogni cinc'anni, u so risultatu hè una rinfresione cumpletta di a pintura.

Illuminazione nantu à a torre di Tv a Tokyo hè interessanti. Dopu à a primavera di u 1987, l'associazione Nihon Denpatō, guidata da u artistu di illuminazione Motoko Ishii, hè rispunsevule. Oghje, a torre ten 276 circuzziati, accuminciannu di u primu cimiteru è torna automaticamente automaticamente a mezanotte. Sò stallati inseriti è fora di a torre di televisione di Tokyo, cusì in u scuru u torru hè tutta sana. In u periodu da uttrovi à uttroghju, i lampi di scinchizazione di gasi sò addupirati, dà a cullezione un culore aranciu In u tempu restu, lampari di halide di metalli illuminanu a torre cun friddu biancu. In certi casi, a luci di l'illuminazione hè cambiatu è pò esse rosu (in u mese di prevenzione di u cancer), blu (durante a Copa Mondiale 2002), verde (à u Sanctus di San Giovannino), etc. U mantenimentu annu di l'illuminazione cogliu $ 6 , 5 milioni.

Cumu ghjunghje?

Nò parte pocu à vista hè l'estazione di metro Shinagawa Station, chì riceve e furini di più di 8 linii da e diverse zoni di Tokyo. Se vulete, pudete aduprà u serviziu di un taxi, un bicchju o auto.