Ashikaga


U parcivu di fiori Ashikaga hè situatu nantu à l'isula di Honshu in Giappone in a cità omonima in a prefettura di Topigi. Questu hè un fabuloso parco di fiore, un miraculu chì tutti i turisti chì anu visitatu u paisanu avissiru vede. Centri di centri di culturi sò cultivati ​​quì. I fiori di parechji sfumature sò uniti di designaturi in a cumpusizioni:

Descrizzione di u park

L'amore in Japanese sò assai assai. U so favuritu hè Wisteria. Ci hè chjesa in Chine, è in l'America, è in l'Australia, ma solu i ghjappiani puderanu create un miraculu di questu. Chjamanu a pianta cari infatti "Fuji". Wisteria hè una liana. À questa ghjucatura, i vignoli sò dilicati, ma cù l'età si dispusitivu. Permette à i disinfettori di creà fabulosi cumpunimenti in u park. Per esempiu, tene o tende. Per questu, i frames di metalli sò stallati è i zucculi di wisteria sò mandati à elli, è i so belli scarelli multicufrescenu nantu à u ventu, sparghjendu un aromu fascinante.

Turisti chì anu da visitate u parcintu japonesu di i fiori Ashikaga, bisogna sapè chì a wisteria fiori d'aprili à maghju è micca tutte sfilata, ma in turnu. I primi a fiori rosa, poi viole, a terza blumina bianca, l'ultima - gialla. I fiori representanu una inflorescenza racemose. Longu righjunghjini 40 cm Wisteria - long-liver, arcuni d'elli circa 100 anni.

Quandu i wisteria voce, u parcu di Ashikaga ùn perderà micca a so attraversata, perchè hà più di un centu d'altri culori. Questi sò rosi, peonii, clematis, irises, orquídee. Foto di u Parcu Ashikaga sò impressu. I camini accurati adornanu l'arbuli di l'azalea è i rosati. In u parcu ci sò diversi stagni. À traversu elli, sò disposti ponti eleganti chì i visitatori pò andà per appruvà megliu l'arrangamenti fiurali nantu à l'acqua. I disinfettori anu più andatu è creatu una piramide florale.

Infrastruttura

In u parcu à ogni mumentu di l'annu ci sò parechji visitanti, è in l'invernu attrae turistere cù a so fabulosa illuminazione. Ogni sera da u principiu di dicembri à a fine di u ferraghju, i visitori puderanu prughjettanu una prestazione curretta. Tuttu u parcu hè assuciatu cù centu di mila di culori di luci LED. Scopre machulates, rote, i tunelli, ponti.

U parcu hè assai bellu di esse. In u pianu ùn ci sò boni cunfortlii, nantu à quale pudete assicurà. Ci hè dui ricevuli per visitanti, induve offerta turisti un freschezza. Ùn si scurdate micca l'ostelli è i toilette. Sò abbastanza, ancu per i discapacitati. À l'entrata principali, ci hè una buttrega. Ci sò vindite potted plants, seeds, flower souvenirs, toys soft.

Modu operatore

U parcivu di fiori di Ashikaga hè chjusu u primu l'oghje è u ghjennaghju in u feraghju è u 31 di dicembre. In più di questi trè ghjorni, sempre travaglia:

U prezzu di scritta varieghja secondu a staghjoni da $ 2.5 a $ 15.

Cumu ghjunghje?

Da Tokyo, pudete in trenu da l'estazione di Ueno à l'ora di Tomita in 2 ore. U parcu hè 15 minuti da l'estazione.