Cumu dà un cane una pastilla?

Molti amanti d'animali anu da dettu di pensà à cumu riguate i pratiche à i cani. Dopu tuttu, un modu simili di trattamentu hè abbastante spessu, per esempiu, in a rimolta è a prevenzione di i vermi .

Ci sò molti modi divertenti per alimentà u cane una piglia. Alcune animali in casu esempiu, scumpite di manghjà cun tableta, l'altri, per contrà, si poni à manghjà a piglia da e mani di u pruprietariu. In questu articulu avemu dettu a manera di fà stu prughjettu in più piacevule è cumunità.

Cumu fà un cane manghà una piglia?

Ci hè parechje manere di risolve questu problema. Accuminciamu cu u primu è u più tradiziunale. Tutti avianu vistu a film "L'Adventures of Shurik" quandu elimenti stufa un pezzu di salchicata cù pastigli di dorme? Questu hè quiztu una di e più simplici. U cane si manghja una piglia, chì u prupietariu s'amuse à l'alimentazione è in silenziu importa di i so attività. Ancu si spessu pruspica cum'è in una famosa cummedia.

Ma cumu per fà un cane manghjerà una piglia si durante un alloghju tranquillu l'animali palesa un ogettu pocu in l'alimentu è si ne vede senza toccare, mentre a manghjà u resto di l'alimentariu? In questu casu, pudete fà bundeddi di carne o furmagliu, unipochi cose sò urdinati è unu cù una "sorpresa" (una piglia). Stu metudu hè adattatu per i cani chì sò bè ​​à piglià e manciari à a mosca. I primi titbits senza una piglia d'animali culatta cun piacè, è l'ultimu cosa chì avete bisognu à ghjucà una bola cù a medicina. Cusì, u ghjacaru in l'eccitazione hà pigliatu è manghjaraghju u vostru trattamentu predilettu cù a piglia.

Sì e prime dui opzioni ùn sò micca appruvati è a medicina si sparte in rapidamente, avè passatu à u prubleu avviatu di dà a table per u cane. Hè cunsulatu chì hè necessariu di furzà a forza per manghjà una tableta. Per fà questu, avete bisognu à apre a bocca di u cane, fate un tablette nantu à a ràdica di a lingua, cercone a bocca è susciteghja a fissa di a testa (musculu). Allora ghjè faciule per a petite a gola di a so giacchite, postu chì ellu mancunu a pidda involutariamente.