Trattamentu di estreptoderme in i zitelli

A streptodermia hè una maladìa contagiosa è formidiglianza chì, senza trattamentu propiu, porta à i cumplicabbili in forma di fallimentu renale è prublemi di cori.

Hè strattu cum'è purpurazioni com'è purpura vesiculate, chì scupperanu, formanu una crosta pricita grisegrafia gialla. Sicondu a variità, pò esse aduprata o mutada, ma a prima opzione hè più cumuni. U piccione torna capricciosa, luggenia, ùn voli di manghjà.

Ci hè una streptoderma ùn da scarrafiate. Questu hè bisognu di una cumminazzioni di fatturi:

Cumu cura l'estreptoderme in un zitellu?

Prima di tuttu, ùn avete bisognu di diagnosticarà sè stessu - per questu ci hè un cibo, chì cuntenanu cusì chì era successu à u zitellu, è prescelti un trattamentu adattatu. Una cundizione impurtante per a ricuperazione sarà un rifiutu sanu di i prucessi di l'acqua, per esse, nisuna goccia devia nantu à e spazi affettati, perchè l'espansione di i feriti ùn stoparà.

U zitellu ùn deve solu teni mantghiali naturali è robba in modu chì l'umidità ùn si forma è ùn vene micca in cuntattu cù a pelle. L'adulti è i zitelli più antichi sò impurtanti per observà una curazione stretta chì a streptoderma hè una maladie cuntagie.

Trattamentu di staptoderma sece in i zitelli

U trattamentu di l'estreptoderme in i zitelli hè di prezzu - avete bisognu d'un prufume è l'agentu cauterizante, chì hè prescrittu tanniculi d'anilina (brillanti verdi, fukortsin o methylene blue).

Prima di trattamentu, lavu e mani in manu è utilizate una agulla sterile per punisce a vesiculula cù cuntenutu purulente, trattate cun una di l'anziani. Cum'è in 30 minuti, u locu di a lesion hè smarigliatu da untuvagiu streptocid o un bandage cù vasoline di salicylic, per fallu i crosta. Se ci hè una grande zona di lesione, hè pussibule prescrive a terapia antibacteriana.

Sicondu a zona è a superficia di a ferite, sta maladie hè tratta da una à duie simane. À questu tempu, i cchiui tutti i cuntatti cù altri, solu da quelli chì curanu i zitelli, per ùn avè micca pruvucatu una malatia. U periodu d'incubazioni dura una settimana è quarantineu, quandu u zitellu ùn hè micca bisognu di cuntattu cù altri figlioli - 10 ghjorni.