Rinocitograma - trascrittu

Quandu a inflamazioni di e mucosa di u nasu sò normalment numinati un studiu di laboratori di u cuntenutu sipatu di i pecchi. Hè chjamatu rinitigramu - a decodificación li permette di cunfurmà à decisione di u tipu di malatia (infettieux o allergii), è di a so natura (virali o bacteriolgica).

Cumu hè fattu u rinocitocenu?

A prucedura hè di piglià u matiu cù un bastone sterile specie cù u linu di cuttuni à l'estremità. Allora u cuntenutu di i sinuses nasali sò macchiati cù pigmentu (sicondu u metudu di Romanovsky-Giemsa), chì duna a diffirenti cìmuli un ombredu individuale. Allora, eosinòfili in u rinocitmuogrampiu anu un culore rositante brillante, i linfofidi sò bleu-blu. Eretruni sò culurati cù u tonu d'aranciu, neutrofili acquistanu una ombra da viola in viole.

U ciclu hè assudatu per mezu di un microscope, durante u studiu chì u conte di i leucociti citatini hè cuntalatu, è u valore hè paragunatu cù l'indici di riferimentu.

A decodificación di u rinocitriptu è a norma di i valori avvisti

Per definisce a verità a natura di rinite, u percentuale di variità morfològiche di leucociti hè stabilitu. Cù u numaru massimu di neutrofili, hè statu diagnosticatu a stampa aguda di a malatia. U cuntenutu aumentatu di eosòfils hè caratteristicu di rinitis allergique . Sì a cuncintrazioni di neutrofili sia aumentatu simultaneamente, in seguitu avemu parlatu di cumplicità infizziosa. In altri pensioni, cresce chì ci hè rinitis vasomotora .

Valuri normali in u rinocitocenu:

À u stessu tempu, i celluli di mastru, basòfili, ùn deve micca esse prisenti in i membranze mucosa di i sinus maxillari. Certi pirsuni ùn anu micca avè eosonophilus e limfochite. A so assenza ùn hè micca una patologia è hè cunsiderata a norma.

Hè nutate chì l'interpretazioni esatta devi esse uttene da un otoluloggogheru, postu chì a cumpusizioni di a microflora spessu dipende di fatturi chì l'età di u paci, a salute generale, a presenza di malati respiratorii cronii è lenti, operazioni trasferiti prima. Inoltre, i risultati di rinocitogrami sò influinzati da i droguesi sistemichi è lucali locali usati, giganti usati in u nasu.