Ciò ch'elli ponu vèstinu per un vutu?

Sempre hè piacevule per riceve una invitu à una celebrazione di a casale, è hè ancu una caccia d'uttellu per portà un beddu ghjocu. E ogni ragazza serà cunsiglii utili in u tema, chì hè megliu vistutu per i visitori di i casali.

I megliu nantu à una casata

Di sicuru, a prima rakkomandazione: ciò chì pò esse mette in a festa di u sposu è a mamma di a sposa. E duie mòmuli volenu fighjà modi è mudernu, perchè spessu ponu dumandinu: chì purtà à a tola di un figliolu o figliola. In queste quistioni, vulemu suggerisce chì e futura matrimonia usa un vestitu in simboli simbolii di blu, è futura maternelle - vestiti di rosso femminili o rosu duru, com'è simbulu di a feminile.

A prumessa rakkomandazione hè quì pè vestitu u tistimone per a vanda. Per un amicu, stu travagliu hè più cumplessu ca per u restu di i invitati, perchè oltre u fattu chì u vestitu debite bello è currisponde à u tema di e vacanze, unu devi ancu dinò di u so praticità.

Se a casale hè sceltu per un tempu climaticu transientale, parechji crede chì veste in casu à un casale ùn hè micca un vestitu apertu. Questu hè micca cusì, pudete dressed uphi ogni vistitu, solu tenete bisognu di aghjunghje un beddu capeddi d'ovincio, o ponchos à l'imaghjini, chì pudete paghe, ùn importa ciò chì, per friddà.

Una quistione assai impurtante è dilicatu hè quellu chì ponu vèstinu à a festa di una zitella chì ghjera in una pusizioni, quì avete bisognu à piglià in contu l'stile di u vestitu chì sarà liberu è ùn pò micca portatu disconfort, da quandu avete una bella festa.

Finalmente, vogliu daveru qualchi parolle di ciò chì ùn pò micca purtate per un vutu. Ricurdà a regula di u gustu bè - ùn porta micca un vestitivu biancu. In un vestitivu biancu, ci hè sola una sposa. Ma s'ellu avete acquistau cusì, pudete aghjunghje un décor, per esempiu, cù lighjite, tinges astratti di cuddaru o un cinturallu largu, o pudete combine.