Vestitu tradiziunale casamentu Russu

À a celebrazione di a matrimoniu, a sposa di a maiò parte di tutte l'atteghja, hè u so vistimentu chì hè u decoru principali di u vacanze. U vestitivu di vestitori biancu hè una versione classica di l'attire di a sposa. Ma in Russia u vestitutu di vestitori diventò biancu solu duie seculi è, prima chì ogni sposa avia un vestitutu di vestitori russu.

Vestitu naziu russu

E vistiti di vestiti in u stilu naziunale russu fu purtatu da bride finu à u 19u seculu. I picciotti simuli, i femini campagnoli, si maritamenu in i listessi travestiti, è ancu e chjelli di a famiglia nobili. A diffirenza era solu in u valore di u materiale, da quale sò vistutu i vistimenti è cumu si sò stati ammulati. In bride da a nubiltà, u vistimentu era fattu di tessuti caru è dicuratatu solu cù pedichi preziosi.

Durante a matrimoniu, a sposa in Russia cambieghja a so robba parechji volte. I cambicamenti cambiani à:

  1. Engagement.
  2. Un fruttu di gaddina.
  3. Wedding.
  4. Festa.

I vistimenti diferenziu è a sposa stessu duvete fà cose. L'armata di a casuzza di a sposa incluse una camma cù una falda è un sarafan. L'anatomia hè stata adatta cun un accessori chì era inusual per i ragazzi moderni - una strada - una decorazione cervica. A l'arriccillendu l'attaccò assai chenchi brillanti, chì si sviluppau behind the girl's back. Invece di un velu, una kokoshnik hè stata aduprata in questu tempu. À a casale di a sposa vestita cù vestiti nobili bianchi .

Casalinghi in u stilu Russu

Oghje, i vestiti di cunfrontu da i diseggituri russi anu sempri sfruttantu i motivi nazionale. Questu hè dovutu à u fattu chì l' stile russa in robba hè oghji assai populari. Ma i vestiti di nozze in stilelissima storia Russa sò summamente rari. Perchè parechje ghjente ùn decide nantu à stu vestitu di casate originali. A maiò spessu, certi elementi sò usati da u vestu d'essai Slavicu:

U vistitu in stili naziunale hè un solu solu solu pè e donne incubanti è e tene cù formi magnificenti. Ampararà u stomacu redone, mentre chì l'imaghjina serà gentile, chì rifletti l'essenza tutta di a donna russa.

Ma l'elementu principalu di u vestitu di u vestitu in u stilu slavicu, forsi, sò fur. Fur pudete decorate u mantellu in u vestitutu di vestitori. Sì a festa di a festa hè stata aduprata in a stagione fredda, ùn serà micca solu bella, ma ancu pratica. À tempu calda, hè ancu appruvatu. U pelle di lussuria hè culurita cumminata cù tessuti fini. Sta cumminazzioni era spissu attraversata in traghetti Boyar.