Stapelia - cura

Stapelia hè una longa, curta, suculentissima, assai simili in uparazioni à u Cactus Epiphyllum . Grassu in i so culori di decoru, in a forma di una statura norma di cinque punti è maculatesi tetraèddus carnales, attrae sempri u più attente di i viticulturi. Ma, per annunzià, venutu à noi dapoi l'Africa, un stapel hà bisognu à sapè cumu nantu à a casa.

Attribuzioni di cura per a mucosa

Illuminazione . Questa pianta di u sole, cusì ci vole una luz diffusa diffusa. Per a so situazione, i finestli orientali o orientali sò beni adatti.

Regime di temperatura . Ottima per u cultivo di a stalapia hè cunsiderata da +22 ° С à + 26 ° С. In u vaghjimu, u fiore si deve esse preparatu pè u periodu di restu di l'invernu. Per fà questu, hè necessariu di reducià a pocu a temperatura di a sala à + 16 ° C.

L'acqui es necesaria moderata, solu dopu chì a stizza di u lettu hè stata secca à a pignatta. In u periodu di restu (in l'invernu) l'acqua ùn deve esse raramente, solu 1-2 oghji à u mesi.

Top dressing . Duranti u piriuu di u crescente attivu, i fertilizatori devenu applicà ogni 14 giorni, cù un abbrustru specialu per varii tipi di cactus è succulenti.

U trasplante in pianta adulti si faciule ogni 3 anni, è in pianti novi - ogni annu. U tempu adattatu hè a primavera. Duranti u trasplante, deve rinfriscà e vellutu rimesse (a più spessu da u mezu di u ramu). Dopu à quellu, durante a prima simana, ùn l'acqua, altri i radichi sughjurnate.

Riproduzione di Stapelia

Stapelia staggettura pò esse realizatu da e cuttimi. U materiale d'aterimentu hè acquistatu solu:

U stapel hè in razziata in ogni casu bè bè, u principale hè di pona in un sustrato faciule.

Ma, sè vo vulete cultivà sta fiorita in u vostru Windows, avete a cunzidirte chì anu un aroma "sorpreneur" - l'oliu di carne putre. Serà attrachutu tutte e mosche, perchè deve esse situatu in locu micca residente o cultivà varietà senza arricu, per esempiu, un stapel di grande flore.