Cumu furnisce i fiori?

In u mondu assai raramenti pudete scuntate una zitella o una donna chì ùn piace micca i fiori. Piglia un arriciu di i vostri fiori preferiti, e cammarinu o tulipani hè sempre cusì bonu.

Comu regula, a meza forte di l'umanità hè spessu persuada da i difficultà risultati da l'scelta di culori è u so embiu. Dopu tuttu, nisuna donna in antica ùn hà micca dì à l'omu cumu fà rende. Comu a cunseguenza, un omu si prumove pè a piace à a zitella cun un magnificu bouquet di i so rosi preferiti nantu à a prima data, è chì qualchissia contru à piglià una sorpresa è si prisenta solu in l'onore di una certa festa. Avà avemu a parlarle di cumu fà rinu, perchè l'elettu ùn puderebbe risistiri l'incantevuli màgichi di a so scelta.

Cumu furnisce una picciotta?

U prucessu di impartante un bouquet hè impurtante. Parechji omi ùn anu micca adivinisce chì e fiori sò una stata dilicata chì aiuta à creà una rilazioni cù una dama. Dunque, i rappresentanti di u sessu più forti chì sanu a dà ripiglià bè, sempre meritunu u rispettu è simpatia di e donne.

È cusì, quandu l'scelta di un bouquet hè finitu, hè ura di u so mandamentu. Se un omu hà scontru una zitella in a strata, l'embaliu deve esse lasciatu. Se a reunione hè stata accunsentrata, hè megliu caccià a film, ma solu s'ellu ùn hè micca u decoru principali.

Siccomu vulete dà ripiglià una picciuttedda à una zitella chì hà bisognu d'un modu aggradèvule, da qualchi parolle aggradèvuli, pruveduti da u core, cum'è "fiori fiori per una bella dama" o "Questu hè per voi, caru" serà assai utile. Un sorrisu bellu, ammirerce l'ochji è a so disturbazione chì facianu u so travagliu, è u core di a donna falesa.

Qualchi carusi ùn sò micca sapè cumu spessu a dari i fiori à una zitella, è per quessa chì fate assai raramente o vice versa spessu. Ùn hè necessariu di cumprà a donna di u cori cù fucili di ghjornu, perchè ellu hè megliu sceglie i momenti più adattati, per esempiu, l' anniversariu di e relazioni , a prima data , a casale.