Eperi in menopausii cù fiaschi

A maiò parte di e donne in u periodu di a menopausa sò mare di curtitiva , chì puderanu darà u so propriu assai inconvientenza. Questa situazione pienghjina hè carattarizata da una sposta appressu d'un sensu di intensu calore in a mezza mità di u troncu, rossu di a pelle di u collu è a faccia, è l'aumentu di sudari.

In certi casi, u numaru di mare pò cumprà 50 ghjorni per ghjornu, chì scurizate assai a vita di u sex fair. Per disperse di sta sensibilita povira, o rinfresceghjite u minimu di fiaschi cali di ghjornu cù a menopausa, certi ghjenti aduprate à u trattamentu a base di l'ave, chì vi diceremu più tardi.

Ci hè chì l'arbevuli aiutanu incù flush acchè cù a menopausa?

Li sustituti di a medicina tradiziunale suggerenu aduprate e seguenti grassi in i lampi in u climax:

  1. A pianta midicinali più efficace per esse rimettita di mare hè sage. Sì avete l'uppurtunità, pruvate squeeze u zucchinu di u fiore salvatu novu pruduttu è bebi in una cullucette 2 volte à u ghjornu. Stu metudu ùn hè micca assai fà cuncessu, ma porta risultati incridibuli. Parechji donne anu nutatu chì dopu à una settimana di piglià questu rimediu, scurdonu micca di e mare è si senti stupidu. Inoltre, pudete apprezzate un caldo salvaiu, fate 20 grammi di grass secca cù 3 cups d'acqua fogera è cocilu à circa 5-10 minuti. Apertu a zitellu ricivutu esse ligeramenti friquenti, cura cù cura è piglià 3 volte à u ghjornu per 100 ml. Inoltre, u calchulu sagnu pò esse aghjuntu à l'acqua durante u bathing.
  2. Ancu a più retechja efficace di eterni medicinali, custituita da sà, cudine è valeriana, chì si miseranu à cuntà a rapportu 3: 1: 1. 15 grammi di stu pruduttu deve esse impiutu di 200 ml d'acqua fogera, insistiu, strainate è piglià a mità di tazza in a mattina è a sera.
  3. Infine, una altra colección di guariscenza - una mistura di cappai di grassa, cadenti, dogrose, balsammo di limone è pignotti di lupi. Ingredients per a so preparazione sò presi in a prupurzioni di 3: 1: 1: 1. 15 grammi di sta mistura aghjustate per vagnari 200 ml d'acqua fogera, fremenu in un bagnu di acqua per uns 15 minuti, da pìccule è sferimentu. Pigliate esse una media ora prima di un manghjà, una culloca.