Chris Jenner hà rinfuzzatu i rumuri di u gravidenza di e so figliole

Ricertamenti in i Stati Uniti celebrazione di Thanksgiving. A famosa famiglia Kardashian-Jenner ùn hè stallatu à un'altura è da questu avvenimentu fendu una altra serie di u so riali di a rialità. Duranti u filatu fubbe chì u so figlioli Chris Jenner, chì venite à visità a so mamma in questa fabulosa festa, diceraghju chì i tocchi, è Chris a ringrazialli, chì revelanu u sicretu nantu à i so gravimenti.

Kim Kardashian, Kylie Jenner, Chloe Kardashian, Chris Jenner

Dicià Kim, Chloe, Kylie è Chris

Doppu chì l'equipaggiu di film hà cullucatu in a casa di Chris Jenner, è tutti i cunduti, e figliole di a famosa entreprise, piglià i so postu à a table festiva, a festa si principia. In u prattimentu di celebrà a Thanksgiving, sicondu a tradizione, Chris accetta parenti da i so figlioli. Kim Kardashian era u primu chì hà decisu d'esprendre a so gratitenza à a so famiglia. Questu hè chì a donna hà dettu:

"Per mè, ghjè assai impurtante per esce forza, perchè prestu in a nostra casa, avemu vistu un altru babbu. Aghju aghjustatu à a mo famìglia per u fattu chì, grazia à l'aghju pututu restellu un pocu. In più, st'offu cuntentu di vede a famiglia sana à questa bella mesa. Aghju aghju scrittu per tuttu ciò chì pudete assicurà u tempu è venite à visità questa fabulosa festa.
Kim Kardashian

Dopu chì Chloe hà dicisu di parlà, dicendu:

"Tutti i sapè cumu toccu toccu à i membri di a nostra famiglia. Per mè, tutti i vostri sò i populi più cercani è estimi in u mondu. Hè assai piacevule per observe chì in amore è armunia in a nostra famiglia diventeranu tanti generazioni. È veramente cool. "
Chloe Kardashian

Per cumprà l'eserenza di i zitelli, a figliola più chjucu Chris Jenner Kylie hà decisu di piglià u pavone:

"Sò assai cuntentu ch'e aghju tandu una mamma cusì piacevule cum'è voi. Avete da tanta forza è di cunfidenza in u futuru chì hè difficiule per ellu à scrive in i paroli. Sò assai aghjenti per voi, Mummia, per ciò chì fate per mè. Sò l'omu più cercano, estimatu è amatu in a mo vita. Mi ricordu è sempre apprezzarà.
Kylie Jenner

Dopu tali toccu, Chris Jenner hà dichjaratu à felicità à tutti i so figlioli. Celebrity hà dettu u discorsu dopu:

"Sò assai trasfurmatu da e vostre cunfessiotti è cuntenti chì mi tenite. Duranti l'annu passatu, precu chì ci era un altru babbu in a nostra famiglia, per chì sèntate u so chianci, per vedà u ​​so sonniu è di guardà credu - a felicità più grande. E resultò chì prestu vi venerà più di un zitellu, è trè, perchè ogni ghjornu darà un nimicu o niputi. Ùn pudemu micca crede in questa felicità. Quandu iu avè pienghje figlioli, eru sicuru chì questu hè u periodu più happi in a mo vita, ma avà capitu chì sia una avana hè moltu più interessante chì una mamma.
Chris Jenner
Leghje ancu

Kim, Chloe, Kylie prestu prestu in e mamma

Quandu a famiglia di 37 anni Kim è u so maritu Kanye West duveranu un terzu figliolu. Avà hè incubatu per sta stella famiglia una mamma sustegnu. In più, hà dettu novu chì Chloe di 33 anni di età hè stata fatta da u so cumpagnu Tristan Thompson. In quantu à a figliola più chjucu Chris Jenner Kylie, a cumpagnia di 20 anni d'età hà prestu prestu diventà una mamma per a prima volta. U babbu di u so zitellu hè u so sposu Travis Scott di 25 anni.

Chris Jenner incù e so figliole