Fertilizzanti per Orchidi

Avete statu purtatu da u cultivatu di l'orchidi? Allora u bisognu di sapè tuttu nantu à u fertilizante per l'orchid. In questu articulu avemu avutu i sicreti di quandu è cumu per fertilizà questi fiori, chì tipu di fertilizanti sò. Fighjuremu di manera di cura di a pianta in u periodu di fioritura.

I prupusitu di l'abbulisanza

Avà in vendita pò cumprà una quantità enorme di fertilizzanti per l'orquididi. U Statu statisticamente sò diventati in trè gruppi principali:

A selezzione di i fertilizanti deve esse basatu nantu à a cumpusizioni di u tarritoriu, induve hè a pianta, è i vostri miri.

Ùn avemu micca bisognu esempi di quale l'abituale per l'orchidea hè megliu in questu o questu casu.

  1. Chì a fugliale hè stata postu in un sustrato inorgànugu in u latu cù legnu d'altrò è fernatu. Per l'alimentazione generale, anu adupratu fertilizzanti cumplessi per l'orquidea. In spessu, sò prudutti di granuli è andonu in vastu canna plastica. In l'etico vi vede a nomina NPK 20 \ 20 \ 20. Questu significa chì a cumpusizioni di questu fertilizzante per l'orchidia in i listessi uguala comprende fossu, nitrogenu è potasio.
  2. Sì cum'è u tarrenu per i vostri corsi ti usanu principarmenti l'scorcia di l'arburi di cunifèrio più di fertilizà una orchidea? Sustanti chì cuntenenu nitrogenu. In altri palori, vi siate megliu adattatu cù a marca 30 \ 10 \ 10, induve 30 - aumentanu u cuntenutu di nitrogenu.
  3. Per rinfurzà a furmazione di l'orchidea, un fertilizante cù un cuntenutu altu di fosforu hè megliu.

Chì pruduzzione da e solu suluzzioni hè megliu per alimentà l'orchidea? U fertilizante più cumuni è efficace per l'orquididi sò: Uniflor, Bona Forte, Kemira-lux, Substral e Greenworld.

Avà, avemu a truvari cumu rigalu e fertilizà l'orchid. Hè da esse fatta in certi periodi è in certi dosis. Normalmente, fiori cù e radichi aperti sò stati riabilitati da l'acqua è solu dopu à a meza ora, o più (quandu a pianta hè acquistata da acqua), cumincià à fertilizà. Cuenti assai attenti à a dosificazione di fertilizzante per l'orquidea! Certi spezie vegetali necessitanu una concentrazione più bassa di l'indicati nantu à u pacatu. Hè megliu di seguità struzzioni pè i cura di i specìculi di fiori. Se u fertilizante si trova in grànuli o pesti, da prima di fertilizà l'orchidea, diluce cù l'acqua, perchè in forma seca, puderà danni à u sistema radicali di u fiore.

Reguli ginirali per a fecundazione orchidica

E, più impurtanti, cunzidira i raccordji quandu avete bisognu à fertilizà l'orchidi:

  1. Assicurativu tutte e cose ci vole à fertilizà in u periodu veranu è primavera. Normalmente, i fertilizanti sò aghjuntu una simana.
  2. In u tempu di vaghjimu è invernu, i fiori sò alimentati ogni dui à trè simane
  3. Per l'orquiaghji fioriti, fecundate prima di una settimana o dui prima di avè a apertura di i primi mandacci. Oghje furore di fosfóricu specialu devi esse applicatu in dosi petiti 2 volte à settimana, in un totale 6 serviette. Questu avete aiutà stimulà a fioritura.
  4. Quandu hè necessariu fecundà una orquidea, hè in a mattina, preferibile in ghjorni sole. Certi orquídei deve esse fecundati solu una volta di l'annu, per esempiu, Dendrobium nobili cù l'iniziu di u tempu di vaghjimu ùn hè più nutatu finu à a primavera. Inutili, creceranu è si ponu beni beni, ma finisceranu di fioru.
  5. L'età di a pianta afecta a freccia di fertilizazione. Per esempiu, puderemu esse cusì cumu per fecundà una ghjovana orquidata. Per incrementà a massa verde è stimulà u sviluppu di u sistema radicali, ci vole introduce fertilizanti di nitrogenu 2-3 volte à settimana in dosi petite (3-4 volte di menu indicatu nantu à u pacatu).

Ricurdativi di cunsiglii impurtanti: hè megliu crescita una orquidea quantità d'oversatu! Ùn aduprate micca urea comu un fertilizante per l'orchidea, ùn hè micca efficace.