U zùcchulu ducca dopu l'ovulazione

Molti donne anu cuntu chì u so state di salute è di l'umore depende di a fase di u ciculu. I cambiamenti hormone pò causà malati, irritabilità. A spessu, e zituni chì sò scopre da l'ovulazione, anu da u dolore di pettu. Perchì parechji si sapiscenu se sentimenti sò cumu nurmale in a seconda mità di u ciculu, o hè causa di preoccupazione. Avemu bisognu di guardà sta parolle.

Perchè u piticu minatu doppu l'ovulazione hè normale?

In una quantità di casi, a ternura di piccatu in l'ultimi 2 simani prima di a menstruazione ùn hè micca una patologia. I pene sò spiegati da l'accionu di a progesterona, chì hè intensu pruduciutu in a seconda mità di u ciculu è porta à tali cambiamenti:

S'ellu ùn era micca cuncepimentu, à a fine di sta fasi, a progesterona disminuye, è tutte e sensazione spavintosi passanu. Per quessa, a risposta à a quistione di si u pene pò esse sanu sana dopu chì l'ovulation serà positiva. Tuttu chistu hè dovutu per prucessi fisiulogichi è ùn vole micca di trattamentu.

Infrazzioni in un organamentu, purtendu à u dulore in una pene

I sperti chì advierte chì micca sempre malatie in i glandula mammariali in u periodu post-ovulazione hè cunsideratu cum'è normalu. Questi stu problema hè assuciatu cù i disordini hormonal:

E pussibule:

Chì deve fà, se u mo piticu fessi male dopu l'ovulazione?

Ogni cumpagnia sapi da a necessità di visita regulare à un ginunu. Durante a visita, u duttore deve esaminà e glándula mamaria. Sì una donna hè preoccupatu di qualcosa sensazioni in u pettu, avete da dì à u mèdicu annantu à questu. Solu solu puderà definisce a causa di l'incomodità. In casu di necessariu, u spécialiste manderà per esaminazioni supplementari, ricumanda à visità un mammològiu.

Se l'esame ùn mancanu micca prublemi di salute, u duttore cuncludi chì u dolore hè causatu da cambiamenti cìlici nurmali. Hè bisogna à esse cunsiglii cumandoni chì aiutanu à aiutà a cundizione:

In u casu di identificà e prublemi di salute, i pruduttori prutegranu u trattamentu.

Quandu ùn pudete micca esse di visita un duttore?

U sensazione di disgrazia in i glandula mammariali in a seconda fase di u ciculu ùn anu micca bisognu d'una visita à u duttore. A donna pò passà à un spécialiste à un tempu còmicu, puderete aspittà per l'esami meditatu pruggettu. Ma ùn l'appressu cù una visita.

In ogni casu, ci sò e situazione chì hè necessariu di dumandà l'urdinamentu urgente:

In quessi casi, hè più impurtante per stabilisce a causa di e viulazione è escludiscenu e patologii seria. Ùn si sia micca timia à visità un duttore, cum'è un meditazione spertu cun tactile è raghjone risponde nudda questione è salvu preoccupati innevativi.