Arbusti inverno peristanti chì si sviluppanu tutta l'estiu

L'arbuli bjosi, fiorente tuttu l'estiu, àutru i frutti di l'inguernu à tuttifullu in l'inguernu - queste sò i più canti populari in ghjinerani, chì si sianu piace l'ochju è ùn ne ùn precisanu assai cura.

Quellu inguernu saranu fiurentanu tuttu l'estiu?

I fiori fiurenti decide nantu à i nostri siti à parechje cumpetenze à u stessu tempu: l'adornate, dividite u spaziu in zoni, o prutegge u giardinu cù una valla in viulenza. À arbustos unpretentiosi, fucinendu tutta l'estiu, hè pussibule di purtassi a seguita:

  1. U Budda . Sembra un làricu. I so fiori ponu parechji sfumaturi: lavanda cù rosa, biancu cù viole è biancu biancu. Budleia ciurenu finu à a ghjernate. Siccomu l'arbulu crecià assai altu - finu à 3 metri d'altitudine, si deve esse chjuchettate periode, chì, in ogni casu, ùn hà micca influenatu assai in u risultatu attivu. Per quessa, hè necessariu di cultivà à un situ induve ùn hè micca suppostu di crescere stunted plants. Prudenti buddlei per a più parte hè necessariu per rimpiazzà i fiori secchi è u crescenu di novi spazzole. Arbulu fiore di lugliu à uttrovi, ma assai dipenda da u clima è di u clima.
  2. Cattail . Un arbulu abbastanti chì adornisci curbevi è mixborders. Arbulu fiuritu assai brillanti è rigalu perenne chì fiora tuttu l'estiu (da u maghju à i ghjàlle). À u stessu tempu si pò mancà unpretentiosu per u soffiu, illuminazione è temperatura di l'aria. Ci sò parechji culori di l'arbulu, ma tutti ùn invariabilamenti facenu un postu luminoso in u giardinu.
  3. Calicant . Arbustulu cù fiori inghjustu chì s'assumiglia a forma di un licorique. Un arbulu bellu rigalu è raru di u nordestu americanu. U fiore hà parechje petali, assai fragrances.
  4. Bush criscinu . Ci sò assai variità chì varienu in grandezza di l'arbureti, a so forma, u culore di i inflorescenu. Puderunu o fiuranu tutta l'estiu, o fioru ripetutamente.
  5. L 'incensu . In a forma, i so fiori s'assumiglia à i rospi o non mosquito rosè. I petali sò stati fini è di curta vita - ogni fiore ùn vi micca più di 1 ghjornu, ma grazzi à i corpi fermani rinnuvuti, l'arburu hè cupartu da bughjone in tuttu l'estiu. A pianta piace boni d'illuminazione è calidez, ma u latte lucali ùn pò micca tollerà. Cù a preghjudizie rimbursu di primavera si forma un arbulu rondevule.
  6. Cletra hè olcholinate . Una pianta pocu pruspenzente, beni cuniscieghja in a cima di u ravine o vicinu à a muntagna, perchè averà a terra umida. Rapidly diffonde nantu à territoriu libbru. I fiori apparentementi solu di i ghjovani rivolti, perchè ogni annu avete bisognu à cutà. Mungii quasi tutta l'estiu, è in u vaghjimu hè decoratu cù foglie assai brillanti.
  7. Jasmine (Chubushnik) . Un arbulu bellu, fiorente per un pezzu tempu è apprezzé per u so aromu delicatu. Jasmine hè ancu attrattiva perchè i so fiori pò esse culligatu dopu à vultiscia, secca è prudutti di tè. Per i regioni freschi hè preferibile di sceglie i varietà di jasmine "Tempesta di Senza" o "Perla", chì sò cunnisciuti per a so rusticità di l'invernu, ma esse bisognu d'altru per l'invierno.
  8. Quince japonaise . Un arbulu bellu rigalu inverndu cù fiori brillanti chì s'assumigliava fiori di granu. Accumincia a crescita da primavera è fiori à agostu. Ùn precisa micca cura particulare, cù età diventa più afficacibili. Impustura assai eleganti è culurita, chì si stalla nantu à u telone d 'u verdu di u giardinu è u decoru di u situ.
  9. Spirea (in u populu cumuni - a sposa). Cunsigliu assai bellu decoru è inverno resistente per quelli di stati. U ciuri pò di maghju à uttrovi. In questu casu, i picculi fiori di làssula o biancu sò colapiunati in raggruppuli forti, chì sò assai ricchi. Ci hè parechje varietà di e piante: fiordu solu in i mesi di l'estiu è quelli chì ciuranu solu in a caduta è fiore finu à a prima glutine.