Aquilegia - pianta è cura

Sapete una pianta cum'è aquilegia? Dighjà à sente, pudete stabilisce chì questa fioritura ci hè cuncessu cunnessu cù l'acqua. Sì, ùn eranu micca sbagliati. Questa hè veramente a stessa capacciu o orliku U sicuru nomu di a pianta hè stata acquistata per spurs similari à l'urpani di u pede.

Aquilegia, u cultivo chì ùn hè micca particularmente difficult, hè issa novu novu diventà in i zoni di giardinu. Hè assai, hè bella è senza pretensiusa. Particularmente vantaghju hè a cunfinazione di a inflorescenza è a corona di diversi culori. Ci hè parechje varietà di aquilegia è, sicuru, da sta varietà sarete sceglia qualcosa chì vulete.

Pudete sceglie u tipu ghjornu d'aquilegia, altitudine da 30 à 90 cm.

Quandu si vende l'aquilegia?

Per aduttà i primuri fiori, aquilegia hè trasplante in settembre à i pignotti o boxes. E sò in un locu pocu illuminatu, finu à chì u clima hè fermu friddu. Allora l'aquilegia hè stata abbandunata finu à u ferraghju in una stanza di u basamentu. È in u frivaru li furnisce cù una temperatura di 12-16 gradi è una bona illuminazione. In April, l'aquilegia vi piacevi cun primu fiori.

Se piantate l'aquilegia in i zoni ombrellie, fiurarà finu à a cascata. Ma vogliu aveva ricordati chì i fiori aghjustanu a terra, è per riceverà belli fiori pè l'annu dopu, deve esse trasfurmata in altre locu.

Ripùbbrica di aquilegia

In una pianta unpretentiosa cum'è aquilegia, a ripruduce si realice in e manere seguenti:

Se ùn avete micca vulutu chì l'aquilegia vi sfavore sopra u vostru situ, pruvate a regula a so ripruduzzione. Eliminate u fruttu da i fiori, affinchendu solu l'alloghju necessariu per a simmu.

Se l'aquilegia si trova di quattru anni, pò esse multiplicate dividendu l'arbulu. Quandu divice una machja, u fiore mantene e so proprietà decoru. Avete bisognu di separà l'arbulu in Augustu, perchè pò assicurà l'abans di l'iniziu di u clima fretu. In ogni parte separata ci devi esse un certu numaru suffirenzi di riezzioni è un sistema radicali.

I varietà più preziosi sò sviluppati da e tinghje. I ghjucatori giovani à u collu di l'arme di u fiore sò tagliati è immedantamenti di pianta in un terrenu chjuche è bonatu. I bianchi sò sempre eterna constantemente finu à ch'elli anu un bon sistema di radicali. Questu succede circa un mesi. Allora l'aquilegia hè cultivatu nantu à un situ d'invernu persunale. Hè ricivutu di fà questu in agostu.

Hè impurtante ancu cumu fà pianificà un aquilege. Cuttings penetrannu in a terra micca più di un centimetru, è poi appaghjà cumu abbastanza abundanti di a terra è di l'acqua. Cuttings ci vole à pritenit.

Avà a cura di e zicchini di aquilegia, piantà è cura.

Quandu si sirvia à l'aquilegia?

Se vulete chì i pianti chì ciurenu oghje in u sicondu annu, è micca u terzu, cum'è di solitu, a cultura aquilegic hè purtata in u lettuce di terra arsu in caseddi di marzu. Mantene e casate necessari in i corsi in una tempurita di u 18 gradi finu à i più sfruttimenti in u locu. Allora i pianti sò più forti è l'annu dopu si dà accordu cù i fiori.

Composizione di u solitu per a simmu: sand, turf, leaf humus.

Seeds di aquilegia sò assai picculi. Ùn deve esse micca sipoltu in u locu, ma solu cù una sopra sprinkled da quì sopra. Per assicurà chì a cima di staghjunata hè sempre umana, hè necessariu di caghjunà i caseddi prima di nascita. A regola delightata hè ancu preghjudiziosa à riabilitazione inadegwate è di l'umida eccessiva. Dopu l'apparizione di trè pani veri, i pianti sò trasplantati in altri caseddi in terra densa, è in u ghjugnu - in a terra aperta. Ùn pense micca e vegetali cun spessu.

A l'agostu, i pianti sò trasplantati in cantieri di fiori è canteri di fiori .

Dopu à fioritura in aquilegia, avete bisognu di tagliu di stomuli per conserva l'apparenza decurale di l'spezia. Per ottene migliori, abbandunà u nùmeru di frutti. I Seeds sò cullucati in a minus temperature.

Pigliate una nota di sta fugliosa senza libertà, è u vostru situ hà incantatu à l'ochju cù una bella fioritura finu à a fini di u tardori.