Ubinche di cullina cù i vostri mani

Un pedestal per i scarpi hè casi una parte integra di assai cantei. Differeghja favorebilmente di i stantici aperti per u fattu chì in questu pedestallu i scarpi sò menu polvorienti è ùn anu micca attentatu l'elli, per fora di e porte di u pedestal. Avemu vemu à circà à un cabinetu simplice di scarpa per i scarpi in u passagiu cù i vostri mani.

Materiales e Ferramenti

U pedestal per i scarpi sarà di plywood. Avemu bisognu:

Cumu fà una casata per i scarpi?

Per assemblee l'armariu per i scarpi in u passagiu cù i nostri mani, usamu un tornavit. Se vulete dà forza supplementaria à a struttura, prima avete bisognu à aghjunghje a parte cù cola in legno, è torna torcia in i venti.

  1. Fixemu a tappa cumpresa di e pareti latte. Quì pudete puru aduprà solu cola, affinchì a struttura dopu a pintura o stanchizza cun vernice veduta più esteticu, senza manichi di vigni nantu à a tavola.
  2. Usannu un tornavitariu attache à i mura di a parti infermiera di u gabignore. U cullègliu hè prestu.
  3. Per fà a struttura più rígida, aghjustà un pezzu da a traseira, chì prumove più à tutte e parte.
  4. I viti tornicianu fixeghja u bastimentu in u cabinet.
  5. Oghje i manichi versu e porte. Oghje, aghjunghjenu i pelle di metallu è aghjunghje i porte. Sicondu a vostra idea, pò esse duie o un solu.
  6. A Curbone hè prestu. Sè siddu vulete, ponu sturcini nantu à i so maggetti o simpricimenti simpicani cushioni di gomma in i cantoni in u fondu, per ùn avè micca scratch u pianu chì copre.