Blinds with own hands

Unu di i tipi di persiane più populari è modi ghjente sò persiani romane, chì anu parechji vantaghji nantu à altri tipi di draperi di finestra. Tali cortini facenu a vostra stanza di più lumine è spaziosa. E persiani romane sò funziunali, faciule di fabricà è installate, ancu belli è eleganti.

E persiani romane sò usati in ogni spaziu vivu: in a sala di vita o stanza, in l'uffiziu o in a cucina è ancu in u bagnu.

Oghje in u mercatu pò truvà varianti varianti di persiane. Ma vulete fà persiane cù i vostri mani? Dopu utilizate u nostru cunsigliu, è puderete tene a cortina di a finestra originale.

Pruduzione di persiane di finestra cù i so propria mani

Per fà cuscicà persiane romain, sceglie un tagliu di u bellu teddu spornitu o un tulume chjaru transparente. Tuttavia, ricordate chì u tela hè struta. In questu casu, mantene a furmazione bè, è i dilicammi - hè bonu per ghjallu in a forma di assemblea di i cortini.

Ùn si scurdate micca chì i vostri persiani romane nantu à u so culore, u patronu è a struttura ci anu bisognu cù l'allura generale di a stanza. Allora, tessuti monofonii perfenu entri in ogni internu. U tissu in una gabbia, cù un patore fiurali o cun un motiu gastrunomicu attenterà è sottumette à l' stile di paese, paese o provenza. È l'urigine è i formi geomettichi sò suitate à u disignu di cucina moderna.

Hè assai impurtante per riettazione currettamente di u cunsumu di tela nantu à a cortina romana. È per questu quì hè necessariu, prima di tuttu, per decide cumu si sò persiane fissati: in l'apertura di a finestra o in u muru nantu à a finestra.

Per fà e persiane indipindenti cù i nostri propri mani, avemu bisognu di e seguenti materiali:

  1. Mida a finestra. Aghjustate à a so larghezza di 10 cm è à una durata di 21,5 cm. Questu serà u teddu necessariu di tela per cortini. Avemu u fabricu principale facci, avemu turnatu i canteri di u tela da elle sottu è à i lati per 5 cm, lascià è rende.
  2. Scappatu l'internu di e cantone di u tela è pressu. Cogliate i chjassi prutrate, cum'è mostru in Fig. 2. Di manera similar, tuck the wee fauched cu curvature di 6.25 cm.
  3. Fixemu i tela maiori è di u filatu cù pinnate è cose à i cose è u fondu.
  4. Temu distribuzii i futoli foldii. Per fàgliu bè, hè necessariu chì a distanza entre elli sò 20-30 cm. Ma a posizione di u rack inferior pò esse definitu cumu seguente: a distanza entre i doblegu deve esse divisu in a mità è aghjunghje à u numeru ottenevutu 1. Per esempiu, trà i tannicità avemu 20 cm, da 20/2 + 1 = 11. Questu significa chì u rack inferior hè di 11 cm sopra à u fondu di u fondu. E a cima di lampa hè di circa 25 cm da a cima di u teatru.
  5. Facemu i sacchetti per i vignaghjoli. Cut the tape width of 7.5 cm, è a largu uguali à l'anchufe di u forcu. A plegà, inseme, a pianta. Allora tàgliate a lapel per 1,7 cm è allunttava.
  6. Scatate i filati nantu à u passaghju incorrettu di e tagliolini in i posti di i quattru folds, pin pins è cusì.
  7. Inseritu i vignaghjoli è u rivelu più rimintu in i buchji fabricati.
  8. À i vignaghjoli, manghjà tres arritti: unu in u mezzu è dui in i canteri.
  9. Trimate u cordu in trè parte uguale è aghjunghji ogni parte à u rinu inferjuri è superiore, chì passanu per l'altri ardi mediani.
  10. U rack superiore sarà più curtu cà l'cecchi circa à 1,5 cm. Wrap the rack with a cloth, chì hè stata assicurata da un stapler. Fettite cù a cortina è fà marca nantu à u nivellu di i trè anè.
  11. In i marcati posti nantu à a ferraghju avemu raputu trè ganichi cù aneddu è aghjunghje u ferru à u muru nantu à a finestra. L'arme superiore di a curtain hè struitu è ​​attaccatu à u bastimentu da un stapler.
  12. Passammu a cordula in i cinghi in u top vernice.
  13. In u quadru nantu à a finestra, aghjunghje un vale perchè per u cordone, chì mantene a cortina in l'assemblea state. A stallazione di persiane cun e vostre propriu mani hè questu.