Biografia di Elizabeth Taylor

Questa donna una cunquistau parechje coromini omi, micca solu in u screnu, ma ancu in a vita.

A biografia di l'attrice Elisabetta Taylor

U futuru steltu nascìu u 27 di frivaru 1932 in a famiglia di attori. A zitiddina d'Elizabeth Taylor era in Inghilterra, ancu i so paisani eranu da l'America. A famiglia campava in Londra, ma cù l'iniziu di a Sicunna Guerra Munniali, i Staglieri trasfirìu a l'Stati Uniti, induve a ghjovana Elizabeth pruvà à custruisce a so carriera.

A ragazza accumincia a presentà dinò in u filmu da u 1942, ma u primu rolu seriu in a film "L'Conspiradori" hè statu accettatu solu in u 1949. I critichi trattò tranquillamente a primi òpiri di Elizabeth Taylor nant'à u screnu senza espresa di l'entusiasmu speciale per i so atti. In ogni casu, dopu a liberazione in u 1951 di a piazza Film in u Sun, tutti parranu l'unanimità l'attrìziu cum'è talentu.

Elizabeth Taylor hè a prima estrema di cinema, chì u tarifu per a pintura era un milione di dolar ("Cleopatra"). A film nantu à a reta egiziana brinzu ancu a succissioni successi di l'Elizabeth, divinni a carica di a stella. Hè stata premiata l'Oscar tres volte (in 1961, per u pittura "Butterfield 8", in u 1967 per "Quien ha teme a Virginia Woolf?" E in 1993 lu premiu umanitari specie chjamatu Gene Hersholt), ma à l'età di 45 Elizabeth Taylor praticamenti a stallazione di filmi , cuncintrau supra li rolu teatrali.

A vita persunale di Elizabeth Taylor

No menu interessante da a carrera di film di l'attrice, era a vita persunale di Elizabeth Taylor. Ufficialamenti, hà stata casatu ottu ora. Spessu, i so culleghi di a vita sò stati culleghi in u settore. Allora, hà duie volte à casate cù un cumpagnu in parechji di i pittori di Richard Burton. Per a prima volta, u matrimoniu durò deci anni, è in u sicondu solu un annu. Husbands Elizabeth Taylor eranu unu di l'aspettu più discuttu in a vita persunale di l'attrice. U so primu maritu era Conrad Hilton Jr., in seguitu Michael Wilding, dopu à Michael Todd (mortu tragicamente), seguitu da Eddie Fisher, duie ziani cù Richard Burton, John Warner è, finalment, Larry Fortensky, cui Elizabeth Taylor divurziau.

Lisabetta era chjamata quattru figlioli. Dui da u matrimoniu cù u sicrittu Michael Wilding, unu di Michael Todd, è ancu una ragazza adopta cun l'addevu cù Richard Burton.

Leghje ancu

In più di numerosi rumori in a vita di Elizabeth Taylor, ancu parechji patrimonii tragichi. Havi ripetitu sottupostenu sughjetti operazione, duie volte chì sente trattamentu per u cancer, è mortu u 23 di marzu di u 2011 à l'età di 79 anni.