Jessica Chestane sughjurnu insatisfettenu cù a tappa di a revista LA Times è l'accusavanu di discriminazione raciale

L'attrenda hè sempri assimilata in u so sustegnu à u genere è a ugualità raciale, questu casu ùn hè statu esvizione. U tabloid americanu LA Times Magazine hà dedicatu u novu attu di dicembre à l'attrìzii più crescente è influente di Hollywood in 2017, bellezza bionda Annette Bening, Diane Krueger, Margot Robbie, Sirsha Ronan, Keith Winslet è Jessica Chestane hà vistutu nantu à a porta. Ogni annu in u ano sviluppu hè statu tutale à u massimu, starring nel top movies. Pi accusalli l'intrigu per u dipartimentu editoru hè difficiule, ma quì Chestane hà truvatu u raggiuni di a critica dura. A ragiò di l'indignazione hè a tappa è un articulu in quale ùn hè statu dichjaratu una parolla nantu à i prudutti di l'attrici cù "altru culore di a pelle".

A tappa di u novu issue di LA Times Magazine

Jessica Chestane si cunsidereghja inadmissibile enfustrerà solu in "blondes bianchi":

"Sò disappruverete è socu triste per a realizazione chì ùn hè micca una donna sola cù una pelle scura nantu à a porta di fronte. Admititu, perchè stu annu ci sò assai pelle decent. Amparava amassi à Beatrice à a cena, induve Salma Hayek hà avutu u rolu principali è questu hè micca solu l'esempiu. I'm sure that each of us named more than un nome di maravigghiali attrici. A industria cinematografica ùn deve micca firmatu in eroine cù u culore bianchialu, devia esse cumpletu!
Chestane - una di l'attrìghjuli più persunate di Hollywood

Chestane ammettiu chì era firmatu incù u risultatu di a sessione di foto, anche micca nigatu a dignità di i so culleghi chì eranu cun ella nantu à a stessa tarra:

"Vogliu vede l'enfasi di l'imparziunalità in l'elaburazioni di tali listi da u dipartimentu editoriale. Aghju aghjalesu parechje à assai attrìchi di una naziunalità è di culore diverse. Hè degni di parlà! È cusì, hè cum'è una pratica consciente di discriminazione per parte di a industria cinematica è di a stampa ".
L'annu dopu ci sò parechji novi film cù Chestane
Leghje ancu

Nota chì in maghju stu annu, Jessica Chestane criticò u Festival di Film di Cannes, accusendu a industria di film chì deliberatamente abbandunava l'travagliu di capi femina.