Purtatu da a Terra

Un periu di a terra hè un nome cumuni per una pianta, a carcioforte di Gerusalemme, chì hè un raffu. In vista, una pira di a terra hè abbastanza scumessa, è i beneficii di l'usu di i so virde di u verdura per l'alimentariu è per l'usi cosmichi sò abbastanza elevata. Se si seguite un regule simplici di cultivamentu , un pèrdite di a terra pò pruduce parechji riccheghji ricchi in una stagione.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à a pianta

A pana di terra hè di a famiglia di Compositae. Hè un parente vicinu di u giaddu girasoli famosu. I fiori di sta perennità sò diretta, prima, è e foglie à u toccu sò stiff e rough. A volte una alcachju di Ghjerusalemme cultiva à una altezza di trè metri, ma a maiò ùn spira micca di più di dui metri. I risizmi di a fugliale pera fini cù i tuberi. Puderanu un altru culore, di amaru à u marrone scuru cun un tinge rouge. Sti cunghjunati sò in tulipani è sò a parte di a pianta chì manghja. Ma puderanu solu dopu esse passati una notte in a terra cù i primi ghjacci nocturnal. A tampiratura negativa cuncerta à i tuberi un gustu duvice caratteristicu. Per via, i tuberi di eternu chì ponenu hè assai simili à a ràdica di ghenzu.

L'alcachofa di Gerusalemme hè una pianta resistente à a catena. Se u crescente in e regioni sittintriunali, a vendita aghjunghje à u vaghjimu o à a primavera. In latitudini meridiali, hè pussibule di cullettite di tuberi di e poi di terra à tuttu l'inguernu.

Hè impussìtellu di ùn esse mencionatu e prugetti curatori di sta pianta perenne. Hè utile in malatii di i sistema di cardiovascular è di a digestiva, diabolite , malatii intestinali. Hè spessu usatu in a cosmetologia, cum'è e sustanzi chì sò in Ghjerusalemme articulu hà un effettu benèficu nantu à a prublema di a pelle.

Reguli di cultivazioni

A crescita una fascia di terra, ancu per un ghjurgeneratore principianti hè un travagliu fattibile. Pudete fà questu nantu à a terra aperta è in cuntenenu grandi cuntrullati in un serra. In questu casu, u duminiu più impurtante hè di urganizà u bon'inchinu è l'irrigazione puntuale. U pezzu per cultivà una pera di terra, hè megliu per piglià untuvatu è pocu alkaline. Ma nantu à altri tippi di terra, cresce in norma. Per fà e piante da i tuberi d'articucci di Jerusalem, a longu di a stazione di giardinu deve esse almenu 125 ghjorni. È per questu pezzu ùn ci era micca esistassi.

Sì parechji volte durante a stagione di u crescente fate muzzicallu una fasa di terra, a crescita a cresce di i tuberi cresce. È in u lugliu, a pianta duverà esse scurciatu à dui metri, i capretti di a floritura deve furmatu per ch'ellu ùn tira micca e forze di l'alcachju di Ghjerusalemme in a formazione di fugliale è di manufacizione innecessariu. À l'alimentazione, l'abbinimentu urgànicu sò u megliu sceltu. Pò esse finitu preparatori, solu sulidu di sideri, alga, etc.

Ci sò e pani terri è i nemici naturali. Sò include babbi è babbalu. Queste i pesti cresce nantu à i vegetali raffigurati.

Riproduzione di pera di terra

Propagazione di i culturi di l'alchimia di Jerusalem. Quandu si ague prestu, fate cura chì avianu almenu dui rineymi di vita. Se u tubergiu hè grande è i ribona sò assai, pudete taglià in parechji parti. A terra prima di stacià hè frenu, umiditati, è i tuberi sò enterrati à una prufundità di 10 cm. Dopu quessa, assai rive. Quandu a Jerusalem di Ghjerusalemme cultiva à 30 centimetri in altizza, ci vole à avete bored.

A cugliera cunfitjata à a fine di a staghjoni devenu guardatu in una stanza cun u nivellu d'umidità. S'ellu hè impussibile per diverse ragiuni, trasfurmà i tuberi in un capeddu moistened è a magazzini annantu à u fondu pianu di a fria. Pudete utilizà contene di plastica stampata per u listessu propiu.