Cumu furnisce i lysii in u castagnu?

À u liceu di giardinu ùn hè micca un annu piacenu l'ochju cù un magnificu fiore è una postura orgogliu, ùn abbia micca a negligenza di tali un'operazione agrotechnica impurtante cum'è fertilizazione. In particulare u sensu à l'alimentazione di u vaghjimu, chì dà lili l'uppurtunità di salvà in silenziu l'inguernu. À quellu chì pudete furnisce liri in u casamentu, avemu parlatu oghje.

Cumu fertilizà i lysii in u castagnu?

Allora, li giglioli fussinu nantu à una di e fasi più impurtanti di a so vita - preparanu l'invierno. Duranti stu pirìudu, i lampadini sò prucessi attivi per l'accumulazione di nutrienti è enzimi, chì darà i lirios l'uppurturziu di esce da a terra à u tempu è prumove à tempu. Cusì, immediatamenti dopu a fine di u fiori in l'aostu è di sittembri, ci ponu furnisce u lysine cun fosfate di potassiu, per esempiu, cun un fertilizante complexe speciale, cum'è Kemira Autunnale o Autunno. Pudete ancu preparà u fertilizante per disolvi 1.5 cullizzioni di calimagnese è una cullizzioni di superfosfatiu in un bucket d'acqua. Per accelerà a dissoluzzioni di e sti sustanziali, l'acqua da esse precalentata un pocu. A suluzione ricevenuta deve esse tracciata cù i bianchi, perde 1 bucket di solu per 1 metru quadru di u lettu.

Hè pussibule à fertiliser lily with ashes?

Cume spessu, i viticulturi ani una quistione per esse hè pussibule fertilizà i lysichi di giardinu cù cinni. In attu, ùn hè micca solu pussibile, ma hè ancu necessariu. Fiddinu di u biancu cun cinque parechji volte in una stagione (ideale 3-4), pudete metterà migliurà a quantità di ferita. I lianti nantu à a cinea di legnu sò carattarizati da un culore di ciuri più belli è di un tempu più longu. Inoltre, tali neri altriate tolerate à e capricci climaticu è anu aumentatu a resistenza à i pesti è i malatii.