U sviluppu spirituali di l'omu

"Quandu Gonchar hà fattu un vaso - u mettiu nantu à u cuntador. À qualchi tempu ùn era micca vendita, ma era micca bonu. U mastru vulia riedu un ghjovimu succorsu di cumprà! Ma ùn era micca bisognu di un ghjattu. U pudettu hà livatu, è hà travagliatu nantu à parechje ghjorni.

Prima di tuttu, l'hà pintatu, ma sùbitu si chjaru chì era micca abbastanza. A seconda tappe era l'eliminazione di a rugdura. Allora u pitturante hà perfisu u ghjuvanottu, facennu a so siluette più refine. Miracle, ciò chì successe, era più elegante. Per un praticità, u Maestru cresce ancu u vulume di u vase stessu. Hà esse diventata più spaziale.

Quandu hè stata fatta, perchè chì u vase era più interessante - i so modelli di creatore da u moltu corsu. Anu unprepossessing before, u vase hè statu trasfurmatu - quantu l'ochji si ralegra!

Aghju pututu annantu à u cunti. Per parechji ghjorni un bonu jarrante si prisintò senza attenzione. Eppuru, quellu ghjovanu ghjovanu, perchè si svilò i cambiamenti, hà iniziatu à sente. È cun ellu, è parechji ricchi di ghjente chì offrenu una quantità più grande ch'è u maestru dumandò per ella. Ci era parechje altri, pobuli ritenze lucale chì li dumandanu. Ma Gonchar ùn pudia micca vende l'elli. Per via di travagliu, forze, tempu è soldi - u vase hè risurrezzione in u prezzu. A ghjente cumprà vasu barbu, un di quale era u nostru, prima.

Finalmente, u zitellu hà compru è trattò cù cura ... ".

U sviluppu spirituale è moralu di a personalità

Perchè scantu di cambià? Potter ùn era micca temutu chì u vase crack! Di sicuru, senza correzione, era stata compruita, ma per un centesimu! E cumu si puderete manighjà? Quandu u risicu di u vostru livellu, quandu avete sviluppatu, porte novi aperte per voi. Da assai porte per u mondu di l'idee sò aperte per voi. Puderete sappà i frutti di i vostri labourde, ma a vita per voi, ora, hè stupente è quasi cura. E quantu strade sò illuminati davanti à voi! Surely and easily step on one of them, sceddi d'entre à a cuscenza ...

Ogni produttu hà u so cunsumu propiu. Cusì, è u vase stessu rispettu, chì questu hè diventatu, è amà! ... tutti dui simmuli è u vasu, in u stessu tempu. Vase - apparenza, Potter - esencia! ... Questa hè a basa di u sviluppu spirituale. Attualmente, cum'è Potter, è esse rossi, cum'è un vase!

Ogni altra opportunità maravigliosa è intriganti chì avete solu dopu à cumincià à travaglià nantu à sè stessu, hà sviluppatu i vostri horizons è u mondu internu. Questa hè una occasione di scuntate è cumunicà cù e persone interessanti, cù e persone especiale chì ùn sò micca inspirati da soldi ... ghjente per quale a fonte di l'ispirazioni si trova in qualcosa cosa, ùn sò micca persone superficial. E se ti dumanda questu nantu à u cunvenimentu spirituale è moralu, se vi interessate in u tema di stu articulu, pudete esse un vincitore! U vittori annantu à a massa grisa, l'opinioni publica, è più impurtante, quelli chì ùn vulianu micca fà nunda! Dopu tuttu, u sviluppu di u fisicu è espirituali determina a forza interna di l'omu, a vittoria annantu à e tentazione, di piacè, per i costi è di i fundazioni suciale, à l'ultimi. E questu hè incredibile difficult! Naturmente, a manera più faciule di campà "per via di habit", ùn vi curaghju micca di qualcosa, senza avè capuzione per u crescitu spirituale. Quand'elli dicenu, andonu cun flussu, è sia débil. Sfurtunatamenti, hè più ...

Sviluppà stessu, sullivanu i nivimi di sviluppu spirituale di i vostri amori, è truvate l'armunia è a felicità. E chì puderia esse più desiderutu?

U cuncettu di u sviluppu spirituale

Ogni omu vinia à questu munnu cù un scopu specialu. Tutti i criaturi viventi cumplessanu u so rolu. A stu mumentu, l'animali copre cù a so cumpagnia assai megliu da a persona "intelligente". Hè una vergogna quandu, in questa quaranta anni, u robu "Homo sapiens" ùn pensa ancu di dà tornu à a natura natura. Qualchì - in risposta à l'acqua deliciosa è necessaria, L'aire puri è inghjulià, u calmante è u corru veru amatu di i pianti - hà stintatu nantu à un arvulu biancu piantatu solu per elli! Pensate à questu, perchè hè ancu unu di l'aspettu inalienabile di u sviluppu spirituali di una persona - pensate globale nantu à una minore, ma di più impurtante. Ùn preoccupari micca solu di sè stessu, ma à u mondu in tuttu.

Per esempiu, se dumanda una persona espirituale chì hà sviluppatu chì hè capaci di destruzzione d'un animali inutile, à a so aghjunta persunale. "Chì ellu, omu, fai necessariu è utili per ella, per a natura"? Presumibbilmente, a persona serà cunfundita per un tempu. Allora rispundemu cume i ghjè a ghjente passisce, è cusì micca i risorsi infinitu di a Terra, è ùn hà micca urdinatu di restaurà. Perchè hè chì solu dopu a persone perchè persighjani cù u periculu ci anu da esse attu. À l'omosessu, pudete pense nant'à e questi astratti com: "Induva chì avemu u nostru mondu?", "Quellu hè questu in questu" è "Chi fazzu per ellu ch'ellu sarà megliu?" ... Quandu, si tutti si dumandenu tali dumanni, qualcosa cancianu ...