Castellu Linkoping


In u distante passatu, parechji castelli europei foru custruiuti è utilizati principalamenti per scopi difendenti. In u Mediuevu, Svezzia si divide in provincenze pruvinci, per quale parechje diverse forts è fortificati apparìanu nantu à u territoriu di u statu. Unu di i posti turistiche più attrattivi è un impurtante mumentu di u paese hè l'anticu casteddu Linkoping, chì pudete leghje infurmazione più in u nostru articulu.

Informazione storica nantu à u castellu

Una struttura stuposa, ricunnisciuta oghje chì hè unu di i più antichi in Svezzia, secondu i ricchieri, hè stata custruita in u seculu XI-XII. è hè chjamatu after the beautiful city of Linkoping (Suécia Sudeste). U casteddu hè nantu à una culletta, à u punenti di u centru di a cità, vicinu à a cattidrali. U territoriu nantu à quale l'attrazioni hè stallata in l'u Medievu appartene à a famosa dinastia di i Sverkers (unu di i dui clains dominanti di l'Ischia in 1130-1250), è l'edificiu principali di u cumplessu era a residenza di u viscuvu. Da u ghjennaghju di u 1935 u bastimentu ha ricevutu u statu di un monumentu storicu naziunale.

Chì hè interessante cun Linkoping Castle?

Un ghjiru à traversu unu di i castelli suviè i più antichi appellu à i zitelli è i zitelli di ete età, è l'adulti. Malgradu à i numerosi ricostruzzioni, a maiò parte di u Castellu Linkoping anu sempre intarratu da a fine di u XVIII sèculu, è in certi palazzi ponu ancu truvà elementi chì ritornonu à u Medievu - una chjappura luxosa in una stanza grande, cechi culuriti è parechje altri. altru

Cammìnanu per l'antichi sights, anu puru attentu à prestu attinzioni:

Cumu ghjunghje?

Truvate una di l'attrazioni culturali è stòrichi più impurtanti in Svezzia ùn serà micca difficili ancu per u viaghju novu. Ci hè parechje manere di vene à u Castellu Linkoping: