Pre-Czech


Qualchese viaghju à e muntagne hè aggrupatu da romanza è una speranza per un petit miraculu. In un di i paesi europei sviluppati - Norvegia - i turisti ùn sò micca attraversu da un altu livellu di vita, ma ancu per a prisenza di monumenti originali di a natura. Unu di tali hè a roccia miraculosa Preikestolen, cunnisciutu cum'è u Catedra di u Predica. Questu hè quandu u viaghjatore ordinariu, cum'è parchutisti è escalci, aspetta d'avè.

Più più nantu à a roccia

Preecostolen hè una roccia enorma in Norvegia cù una altezza di 604 m, chì fù scuperta più di centu anni fa: in 1900. L'acantimentu giantaghju hà parechji nomi in parechje lingue. In Norvegia, veni spissu chjamatu "Pulpit di Preacher", ma hè ancu u nomu "Pulpit Rock". U nome più anticu hè Hyvlatonnå.

Un grandissimu custieri Preikestolen nantu à un situ hè situatu davanti à l'altupianu di Kjerag è torrette nantu à u Lysefjord . Territoriamenti si faci riferisce à u cumuni Norvegi Forsann. Hè cume chì u Rock Preikestolen in Norvegia hè u roccia più bella da u mondu. Viaghjatori è Norvegiani vittite à Prekestulen per una scrittura fantastica.

A superficia di u scogliu hè casi chjachja è avè circa à una squadra di 25x25 m. Da quì pudete divertevi una vista inescuvale di l'ambienti, chì face a Prequistolene unu di i principale attraversu di u paese .

Sicondu statistiche, in u 2006, più di 95 mila persone scavalca l'acantilu durante 4 mesi estivi. Ma u "passighjo" à Prekestulen hè di circa 8 km di u percorsu! U scogliu stessu hè sipatu da a roccia da una craca di 20-25 cm, chì si misurà annantu. Inoltre u falaise chjaranu in l'agleru di u fiordo .

Cume si piacè à Prequestolen?

Quandu a planificà un ascensevule, deve prima di decide di u passatu da Stavanger à u puntu di partenza da a strada à Prekestulen Rock. Stavanger hè a cità più vicinu à u scogliu in u cimiteru Rogaland. Da ellu in viaghju, busu o auto avarà da una ora prima di u puntu di stoppu di l'Associazione Norfolk Turistica. Ci hè ancu un grande parking.

I Bus routes run da maghju à uttobre da Teu à a strada "Prekestulen". U schedariu di u busu dipende nantu à l'ordi di u ferry da Stavager. In car la via megliu:

L'ascense à a roccia è l'ascenzione da ellu piglià da 3-4 ore di tempu, è cù pratiche prestendu fisica - un pocu più. U percorsu si misericordia trà parechji campagni di muntagna, à e parolle assai steep, è a strada hè più piacevule. A marca iniziale si trova à una altitudine di 270 m di livellu di u mari, è u puntu finali hè 604 m Avà chì à e passe l'elevazioni sò abbastanza altìssima, è a strada passa per rocci è rocci. Hè necessariu necessariu un cane còmdu, ropa è un suministru di acqua.

A distanza da a strada à una parte hè di 3,8 km. Ùn passate micca solu à u caminu à u scogliu è u ritornu, ma visitate diverse cintura di altitudini altitudine, induve i fureste di cunifera passanu à i lichens è musgosi à altitudine. In l'invernu, l'ascultendu hè pussibule, ma per i turisti senza preziornu, un passaghju trà e neve, u ghjudu è u ventu hè chjucu.