U novu prufessore di a pelle "Ghost in the Shell" hà risultatu novu un scandalu per u rolu di Scarlett Johansson

Paramount Pictures in a primavera di u 2016, principia una campione promozionale per a nova filma "Ghost in the Shell". U successu incredibile di i comiccii giapponese in America hà livatu guidati è di diretturi cinematografici per reconsiderà u cuncettu è offre u rolu principali di u Major Motoko Kusanagi - Scarlett Johansson. Fans di i fumettori riaccumpenu negativamente à un tale avvenimentu, u scrittu annant'à scrive numeri pubblichi in Twitter, attori cù e razzi asiatichi facianu affirmazioni aperti di l'impatrunità di a decisione di fà a Scarlett bionda d'u -occhiu nantu à u rolu principali.

U famusu artistu John Tsui hà parlatu cù ironisa:

U comicu "Ghost in the Shell" hè unu di i travaglii più interessanti è significanti in a cultura japonesa moderna. I direttori ùn si capiscenu chì l'attore, cù e funziunalità europee, ùn saria micca pussibule di palesu tutale di a storia.
Leghje ancu

U novu prufessore, liberatu l'altru jornu, hà dettu novu un rumore di a film. Malgradu u fattu chì a film hè liberatu solu in a primavera di u 2017, hè digià in i filmi più anticipati. Teaser dura solu 13 segundos è, francu, anu u pesu effetti è l'imaghjini di eroi. A trama di a nova filma di Paramount Pictures hè custruita annantu à u futuru, suprannunghje cù i tecnulugii cyber. U prugressu di u 2029 hà impresi à u persone di u futuru pà impone i implanti neuroniali, a dependenza à u muvimentu tecnogénique hà purtatu à a bisognu di l'apparizione di una forza di polizia chì pruteghja cù "pirate di a ragiuni".

I ritratti sexy di e femini superheroi anu sempre travagliatu per una attrice, ma puderebbe adducà u so rolu cum'è u principali Giapponese Motoko Kusanagi?