A cura di uva in a primavera - tutti i sgnetti di a prucessione di primavera

Da i primi posti caliu dopu à partire a nebbia, averanu a cura di e uva in a primavera. U cultivo di a vigna di u vinu ùn hè micca un travagliu faciule, chì deve esse travagliu sbalurdutu. U viticultori hà bisognu à capiscenu a lista di i prudutti di a pianta è à esse capace di realizà una grande quantità di misuri agrotechnichi pà ottene una bona vendita.

Comu a cura di uva in a primavera?

Cù l'avventu di novi materieali di scanzuni è variità resistenti, i corsi termofilici accuminzanu a avance cunfidendu à e regioni nord. Plantendu una cultura predefinita in una dacha, e persone si face cun piacè di prublemi sviluppati da una povira comprenda di i fundamenti di l'agricultura. Quandu a pianificà à apre a uva in a primavera, amparate ciò chì farà nantu à u situ cù a vigna per a pruteggiri contru infizzioni è i frosti recurrenti, cumu implementà a sirazione di e piantagioni.

Cumplicatu di misure di invernu rializatu di e racini:

  1. Piglia una selezione di variità cù una rusticità più grande di l'inviabili, chì facilita assai a cura sussistenti.
  2. Plantate i machadi nantu à a tecnulugia è in u tempu currettu.
  3. L'usu di i castagni resistenti à ghiaccio reduce u risicu di morte di uva.
  4. Cumincià à cura di uvaghji di a casa in a primavera, ellu a megliu formazione di arbusti chì sò basati nantu à a manera chì sò abbrati.
  5. Per obrir a vigna in u periodu di primavera hè necessariu in u tempu, necessariu per piglià à cuntà u clima è l'statu di i rizi.
  6. Ùn pudete micca cultivà una bona cultura senza riabilimentu di alta calidad e fertilizazione.
  7. Produce à a cura di una normalizazione raghjone di i taglioli è di u raccullettu di a vigna, cunzidendu l'età di a uva, a varietà, a prisenza di a foglia longa è d'altri fattori.

Quandu si apre a vigna in a primavera dopu l'abitazioni di l'inguernu?

I ghjàllici dopu causanu maiò dannu in a cultura di u Sud, cusì l'aprezzu di u raghju in a primavera deve esse postponate finu à u tempu più tempu. I rilie hospitali ùn si ponnu micca a diminuzione di a temperatura di a -3 ° C, è i pruduttori tendini verdi morti à -1 ° C. In certi variità, u sfilamentu di riziette di sustitutu salveru, ma u prucessu pò ghjite volte. Hè ricivete chjappà a temperatura di aduprà mediu in April per stabiliserà almenu 10-15 ° C.

A menudo, u tempu aggradèvule in u marzu à scuzzulate longu, chì pruvà à i viticultori à teme poi per l'amuzione d'escezione di i rinu. Semu devi esse ricordati chì un scuperta ghjustu in u principiu di primavera hè menu preghjudiziu quandu a vigna hè coperta cù a terra, ma in u tunelu o in modu di invernu cinematograficu, a situazione si pare pare. A cura di uva in a primavera cun u crescita di a temperatura di u mediu à 10 ° C in questu casu hè l'arrangiatu di venti è u draft per maximizà a ventilazione di l'arbureti.

Cumu u cuteddu in primavera?

U scheche di u pruduttu in a primavera pè principianti depènni à u metudu di furmazione. I pruducimi di vignaghjoli sperienciali pruducenu in questu pezzu nantu à i pianti novi à 3 anni. L'arbureti fruttu ci deve esse agituati in u vaghjimu, questu modu pudemu riduce u chiancuni di uva, acceleranu u periodu di foglie foglie, aghjustemu una pianta compatta. In a viticultura oculta, a popularità di un sapori formate à quatre armlesse divintò populari.

Chì ci vole à sguassà durante a prezzioni di l'arburi adulti:

  1. Branchi secchi.
  2. A vigna hè più finita di 5 mm.
  3. Same wood.
  4. Un disparu in u troncu, micca utilizatu per a ripruduce è a rinnuvamentu.
  5. L'scelta di curretta, longa o media trimming di uva di fruttu hè fattu dettu di a varietà.
  6. In u cura, avemu lasciatu i vigneti misi vicinu à a basa.

Cumu travaglià uva in a primavera?

Un bon fertilizante di uva in a primavera hè una cundizione necessaria per creà u rinuvamentu di una pianta, chì per una tempi usa assai elementi utili di u tarrenu. Senza avvii, u criscenti pruteghja sottu durante u stagione di u crescente, a vigna sopra più di a sicura o di a seca. A robba purtava hè facilita à piglià a cura di cuttati disposti, dugnu à 40 cm di fondu à una distanza di metru metru da u zanca.

Opzioni d'alimentazione:

  1. Slurry - finu à 1 kg di suluzione per 1 m 2 di terra.
  2. Fertilizzanti minerali - basatu nantu à u bucket d'acqua di 20 g di superfosfatatu, finu à 5 g di sal di potassiu è 10 g di salitare.

Cumu trasplante di uva à un altru locu in a primavera?

Se pensa di trasplantà u vinu in a primavera à un novu locu, hè cunsigliatu di stabilisce cun una data anticipata, per quessa si dice prima di l'inzergardia di u foglia è u muvimentu attivu di u zuccu. Hè necessariu cavà un basttu cura in un raiu di a meza metru, allughjendu i radichi da u pianu. U fossu hè più grande di diamitru ca in u casu di un bonu standard. Cumpliquemu u tarrenu cù u humus reticulated, fraschi, superfosfat (finu à 200 g).

Avemu pruvatu à mantene i ghjovani rimesse è ùn fate micca dalli à u piuvale, avemu chjappu l'antichi ravigghiati a legami salvatichi. Quandu u pudè micca più di 2 mutandine manichi. In casu di dannu severu à e radiche, hè cunsigliatu di cutà a parte supirficiali à u stumpiu, furmendu un novu corpu in l'estiu. Quandu ciucciate in u pitone, i radichi sò rivenuti, l'avemu omocentatu da a terra è scorri 2-3 sumerdi d'acqua, u pianu hè suvitatu cù l'acqua.

Cumu vultà uva in a primavera?

A liggeri in a primavera hà influinzatu assai u crescitu di corpi è a pruduzzione di questa alive. In u cura, hè chjaru chì vale à situà a vigna in modu horizontale, per chì u futuru guidate ricevi u stessu alimentu, u gruppu sò furmatu à u massimu di talla. In u pianu trellis, postu i rami uniformi, da quandu a massa verdura serarà vetlata è illuminata.

Chì per spraveglia uva in u primu mumentu prima di u budu fiorente?

Un modu primicu, ma efficau di prutezzione di i vostri pianti da infizzioni hè u primu travagliu di uva in a primavera cun un fluidu Bordeaux prudutttu qualitati. Cogliu in cuntainti plastichi o esmaltati. A ricetta per ottene 10 litri di una risposta di 3% hè simplice, a preparazione hè faciule fà nantu à u vostru cumu cù l'ingredienti:

  1. Preparate l'acqua calda in un pappatente plastica 300 g di calcina è portanu u voluminu à 5 litri.
  2. In un altru cubiccio di plastica, racèmeru 300 g di sulfate di cobre è portanu u volumu totale à 5 litri.
  3. Quandu si mischjianu, infundighjà a suluzione di vitriol in a latte di lime, altrimente una risurta ind'u risposta.